نصیرالدین طوسی، محمد بن محمد، 597 - 672ق. فصول فی علم الاصول
(1)
کلام--شیعه امامیه -- متون قدیمی تا قرن 14
(1)
خمینی، روحالله، رهبر انقلاب و بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، 1279- 1368 ، رهبر انقلاب و بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران،--نظریه درباره عرفان-- مقاله ها و خطابه ها
(1)
علی بن ابی طالب (ع)،امام اول،23 قبل از هجرت -40ق.نهج البلاغه--مقاله ها و خطابه ها
(1)
قرآن -- متشابهات و محکمات--مقاله ها و خطابه ها
(1)
معجزه (اسلام)--مقاله ها و خطابه ها
(1)
عقل گرایی (اسلام)
(1)
محل نشر
(35)
قم
(75)
تهران
(40)
بیروت
(10)
[قم]
(7)
[تهران]
(7)
اصفهان
(5)
قاهره
(3)
مشهد
(3)
[قاهره]
(3)
بغداد
(2)
طهران
(2)
[بی جا]
(2)
دارالسلطنه اصفهان
(2)
الجزایر
(1)
نیویورک
(1)
دارالخلافه طهران
(1)
اردبیل
(1)
تبریز
(1)
قزوین
(1)
گیلان
(1)
مصر
(1)
لندن
(1)
نجف اشرف
(1)
تهران؛ قم
(1)
[بیروت]
(1)
[کربلا]
(1)
دمشق؛ بیروت
(1)
مشهد رضوی
(1)
طرق مشهد
(1)
مدرسه شهیدیه ماردین
(1)
کربلای معلی
(1)
در بلده مبارکه کلکنده (کلکته)
(1)
مشهد مقدس مدرسه میرزا جعفر
(1)
در بلده قاسان
(1)
مشهد غروی(نجف اشرف)
(1)
نوع محتوا
(3)
نسخه خطی اسلامی-ایرانی
(317)
کتاب
(145)
پایاننامه / رساله
(9)
محل نگهداری
(12)
مخزن
(436)
سالن خواهران
(19)
سالن محققین
(18)
سالن عمومی
(12)
کتابخانه مدرسه آیت الله بروجردی (نجف)
(11)
کتابخانه دانشگاه ادیان
(5)
کتابخانه مدرسه فیضیه
(4)
مخزن 2
(3)
کتابخانه شخصی آیت الله بروجردی (ره)
(3)
مدرسه محمدابراهيم خوانساري (اراک)
(3)
مدرسه اميرالمومنين شهرستان آران و بيدگل
(2)
کتابخانه مدرسه آیت الله بروجردی (کرمانشاه)
(1)
زبان اثر
(4)
عربی
(262)
فارسی
(212)
انگلیسی
(6)
نسخ
(1)
تاریخ انتشار
(103)
1386
( تاریخ انتشار )
(8)
1390
( تاریخ انتشار )
(8)
1391
( تاریخ انتشار )
(5)
1395
( تاریخ انتشار )
(5)
1389
( تاریخ انتشار )
(4)
1378
( تاریخ انتشار )
(4)
1387
( تاریخ انتشار )
(4)
1388
( تاریخ انتشار )
(4)
1393
( تاریخ انتشار )
(4)
1392
( تاریخ انتشار )
(3)
1380
( تاریخ انتشار )
(3)
1384
( تاریخ انتشار )
(3)
1396
( تاریخ انتشار )
(3)
1400
( تاریخ انتشار )
(3)
-[13]
( تاریخ انتشار )
(2)
-1371
( تاریخ انتشار )
(2)
[1358]
( تاریخ انتشار )
(2)
1343 = .م1964
( تاریخ انتشار )
(2)
1376
( تاریخ انتشار )
(2)
1382
( تاریخ انتشار )
(2)
1385
( تاریخ انتشار )
(2)
1397
( تاریخ انتشار )
(2)
1399
( تاریخ انتشار )
(2)
-1383
( تاریخ انتشار )
(1)
-1381=.ق1423
( تاریخ انتشار )
(1)
-[13--]
( تاریخ انتشار )
(1)
1361 - [1358]
( تاریخ انتشار )
(1)
1377
( تاریخ انتشار )
(1)
(تهران :چاپ رنگين )1328
( تاریخ انتشار )
(1)
(تهران:چاپ سينا)1329
( تاریخ انتشار )
(1)
- 1397
( تاریخ انتشار )
(1)
- 1386
( تاریخ انتشار )
(1)
- [13]
( تاریخ انتشار )
(1)
- 1377 = .م1998
( تاریخ انتشار )
(1)
- 1387
( تاریخ انتشار )
(1)
- 1390
( تاریخ انتشار )
(1)
- 1391
( تاریخ انتشار )
(1)
- 1395 = .م2016 = .ق1437
( تاریخ انتشار )
(1)
- 1396 =.م2018 = .ق1439
( تاریخ انتشار )
(1)
-[13= .م19= .ق14]
( تاریخ انتشار )
(1)
-1350 = .م1971
( تاریخ انتشار )
(1)
1387 = .م2008
( تاریخ انتشار )
(1)
-1367
( تاریخ انتشار )
(1)
-1380
( تاریخ انتشار )
(1)
-1388
( تاریخ انتشار )
(1)
-1388= .ق 1430
( تاریخ انتشار )
(1)
-1393
( تاریخ انتشار )
(1)
-1399
( تاریخ انتشار )
(1)
1340 = .م1961
( تاریخ انتشار )
(1)
1342 = .م1963
( تاریخ انتشار )
(1)
1390= .ق1432
( تاریخ انتشار )
(1)
1428 ق.
( تاریخ انتشار )
(1)
[1329=.ق1369=.م1950]
( تاریخ انتشار )
(1)
[؟1326]
( تاریخ انتشار )
(1)
[13 =.ق14 ]
( تاریخ انتشار )
(1)
[13 =.ق14 ]
( تاریخ انتشار )
(1)
[1334 :صحيح] 1134 = .ق 1375
( تاریخ انتشار )
(1)
[1338 =.ق1378 =.م1959]
( تاریخ انتشار )
(1)
[1381]
( تاریخ انتشار )
(1)
1280 =.ق1319
( تاریخ انتشار )
(1)
1339
( تاریخ انتشار )
(1)
1339 - 1337 = .ق1379 - 1377
( تاریخ انتشار )
(1)
1341
( تاریخ انتشار )
(1)
1359 = .ق1400
( تاریخ انتشار )
(1)
1360
( تاریخ انتشار )
(1)
1361
( تاریخ انتشار )
(1)
1361=.ق1402
( تاریخ انتشار )
(1)
1362
( تاریخ انتشار )
(1)
1362 = .ق1403
( تاریخ انتشار )
(1)
1362 =.ق1404
( تاریخ انتشار )
(1)
1364
( تاریخ انتشار )
(1)
1370
( تاریخ انتشار )
(1)
1372
( تاریخ انتشار )
(1)
1372= .م1993
( تاریخ انتشار )
(1)
1374
( تاریخ انتشار )
(1)
1375
( تاریخ انتشار )
(1)
1375 =.ق1417
( تاریخ انتشار )
(1)
1376 = .م1997
( تاریخ انتشار )
(1)
1379
( تاریخ انتشار )
(1)
1380 = .م2001 = .ق1421
( تاریخ انتشار )
(1)
1381
( تاریخ انتشار )
(1)
1381 = .ق 1423
( تاریخ انتشار )
(1)
1383
( تاریخ انتشار )
(1)
1383 = .ق1426
( تاریخ انتشار )
(1)
1385 = .ق1427
( تاریخ انتشار )
(1)
1385 = .م2006 = .ق1427
( تاریخ انتشار )
(1)
1386 = .م2006 = .ق1427
( تاریخ انتشار )
(1)
1386 = .م2007 = .ق1428
( تاریخ انتشار )
(1)
1386 =.م2007 = .ق1428
( تاریخ انتشار )
(1)
1387 = .م2008 = .ق1429
( تاریخ انتشار )
(1)
1387-1379
( تاریخ انتشار )
(1)
1388 =.م2009 =.ق1430
( تاریخ انتشار )
(1)
1388= .م 2009
( تاریخ انتشار )
(1)
1389 = .م2010 = .ق1431
( تاریخ انتشار )
(1)
1389=.م2010=.ق1431
( تاریخ انتشار )
(1)
1390 = .م2011
( تاریخ انتشار )
(1)
1391 = .ق1434
( تاریخ انتشار )
(1)
1393 = .م2014 = .ق1435
( تاریخ انتشار )
(1)
1394
( تاریخ انتشار )
(1)
1394 = .م2015 = .ق1436
( تاریخ انتشار )
(1)
1395 = .م2016 = .ق1438
( تاریخ انتشار )
(1)
1396= .م 2017
( تاریخ انتشار )
(1)
1401
( تاریخ انتشار )
(1)
فیلترها
کل نتایج:
471 مورد
پدیدآورنده
(200)
قوشچی، علی بن محمد، 879ق-
( پدیدآورنده )
(20)
علامه حلی، حسن بن یوسف، 648- 726ق
( پدیدآورنده )
(16)
نصیرالدین طوسی، محمد بن محمد، 597 - 672ق. فصول فی علم الاصول
(1)
کلام--شیعه امامیه -- متون قدیمی تا قرن 14
(1)
خمینی، روحالله، رهبر انقلاب و بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، 1279- 1368 ، رهبر انقلاب و بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران،--نظریه درباره عرفان-- مقاله ها و خطابه ها
(1)
علی بن ابی طالب (ع)،امام اول،23 قبل از هجرت -40ق.نهج البلاغه--مقاله ها و خطابه ها
(1)
قرآن -- متشابهات و محکمات--مقاله ها و خطابه ها
(1)
حاشيه اي است ناتمام بر حاشيه خفري بر قسمت الهيات شرح جديد تجريد قوشچي . او ذدر اين حاشيه معترض گفته هاي معترض گفته هاي شرح قوشچي نيز مي شود و عناوين حاشيه هاي اصل "قال المصنف" و عناوين حاشيه هاي اصل "قال المصنف" و عناوين حاشيه هاي خفري "قال الشارح" مي باشد
(يادداشتهاي نسخه)
حاشيه اي است ناتمام بر حاشيه خفري بر قسمت الهيات شرح جديد تجريد قوشچي . او ذدر اين حاشيه معترض گفته هاي معترض گفته هاي شرح قوشچي نيز مي شود و عناوين حاشيه هاي اصل "قال المصنف" و عناوين حاشيه هاي اصل "قال المصنف" و عناوين حاشيه هاي خفري "قال الشارح" مي باشد
(يادداشتهاي نسخه)
<حاشيه اي بر شرح تجريد است با عناوين "قوله- قوله" از حواشي ديگر اين شرح و نيز از کتب ديگر مصنف از جمله "شرح اشارات" او و از ابن سينا بسيار ياد کرده است>
(يادداشتهاي نسخه)
<حاشيه اي بر شرح تجريد است با عناوين "قوله- قوله" از حواشي ديگر اين شرح و نيز از کتب ديگر مصنف از جمله "شرح اشارات" او و از ابن سينا بسيار ياد کرده است>
(يادداشتهاي نسخه)
<شرحي است با عناوين "قال- قال" بر رساله توحيد جدش افض الدين ترکه به اضافه مقدمه اي در مقاصد اصل رساله ، بنا بر تصريح شارح چون جدش رساله را بنا بر مباني عميق فاسفي نگاشته و طريق استدلال و برهان را پيش گرفته بود بر آن شد که به عنوان شرح آنچه اهل کشف و شهود بر آن بيفزايند و قواعد و مباني آنها را نيز بياورد>
(يادداشتهاي نسخه)
بیشتر
<کاتب اين نسخه را براي استادش محمد رضا قمشه اي خوانده است. در پايان نوشته: اين رساله محض استنساخ است>
(يادداشتهاي نسخه)
<شرحي است با عناوين "قال- قال" بر رساله توحيد جدش افض الدين ترکه به اضافه مقدمه اي در مقاصد اصل رساله ، بنا بر تصريح شارح چون جدش رساله را بنا بر مباني عميق فاسفي نگاشته و طريق استدلال و برهان را پيش گرفته بود بر آن شد که به عنوان شرح آنچه اهل کشف و شهود بر آن بيفزايند و قواعد و مباني آنها را نيز بياورد>
(يادداشتهاي نسخه)
بیشتر
<کاتب اين نسخه را براي استادش محمد رضا قمشه اي خوانده است. در پايان نوشته: اين رساله محض استنساخ است>
(يادداشتهاي نسخه)
<رساله اي متوسط و دقيق در بيان پاره اي از معارف الهي و حقايق رباني که از روايات و سيره اهل بيت نبوي(ع) اخذ شده است، مباحث که بدون تقسيم بندي خاصي است در اثبات ولايت و امامت ، عدم غلو در عقايد ، نبوت خاصه و عامه، اخذ علوم و حقايق از اهل بيت و غيره. در لابلا از حاجي سبزواري و شيخ جعفر شوشتري نام برده شده است>
(يادداشتهاي نسخه)
بیشتر
مجموعه ۳۵۰۰ (برگ۶۵- ۹۹)
(يادداشتهاي نسخه)
خطوط سياه، عناوين در هامش و سياه
(يادداشتهاي نسخه)
<رساله اي متوسط و دقيق در بيان پاره اي از معارف الهي و حقايق رباني که از روايات و سيره اهل بيت نبوي(ع) اخذ شده است، مباحث که بدون تقسيم بندي خاصي است در اثبات ولايت و امامت ، عدم غلو در عقايد ، نبوت خاصه و عامه، اخذ علوم و حقايق از اهل بيت و غيره. در لابلا از حاجي سبزواري و شيخ جعفر شوشتري نام برده شده است>
(يادداشتهاي نسخه)
بیشتر
مجموعه ۳۵۰۰ (برگ۶۵- ۹۹)
(يادداشتهاي نسخه)
خطوط سياه، عناوين در هامش و سياه
(يادداشتهاي نسخه)
مولف گمنام که از مخالفين و دشمنان سرسخت بابيه بود رساله اي موجز و عربي بنام "ناسخ کتاب جديد" در رد کتابها و عقايد سيد علي محمد باب شيرازي نوشت ولي بعد به جهت بهره بيشتر مردم آن را ترجمه و شرح نمود که رساله حاضر است و در آن بسياري عقايد شيعه و مفاسد و انحرافات بابيه را مطرح و پاسخ گفته است. اين کتاب پس از سال ۱۳۶۳ق که سال شهادت "محمد تقي برغاني" موسوم به شهيد سوم است نگاشته شده است، مولف نام برخي بزرگان بابيه را که با آنها مناظره و محکوم نموده در برگ ۴۹ر آورده و لعنت کرده است"
(يادداشتهاي نسخه)
مولف گمنام که از مخالفين و دشمنان سرسخت بابيه بود رساله اي موجز و عربي بنام "ناسخ کتاب جديد" در رد کتابها و عقايد سيد علي محمد باب شيرازي نوشت ولي بعد به جهت بهره بيشتر مردم آن را ترجمه و شرح نمود که رساله حاضر است و در آن بسياري عقايد شيعه و مفاسد و انحرافات بابيه را مطرح و پاسخ گفته است. اين کتاب پس از سال ۱۳۶۳ق که سال شهادت "محمد تقي برغاني" موسوم به شهيد سوم است نگاشته شده است، مولف نام برخي بزرگان بابيه را که با آنها مناظره و محکوم نموده در برگ ۴۹ر آورده و لعنت کرده است"
(يادداشتهاي نسخه)
<رساله اي کوتاه در علل و حکمت خلقت کافر که در دوازده فصل و يک خاتمه تنظيم و در اواخر صفر ۱۰۷۶ تاليف شده است: ۱-ذکرالعلل و الوجوه. ۲-ذکر جمله من الاخبار. ۳-في ابطال الجبر و اثبات الاختيار. ۴-في ذکر الشبهات. ۵-في الجواب عن الشبهات. ۶-ذکر بنده من الاحاديث في بطلان الجبر و التفويض. ۷-بعض الاحاديث الداله علي القدره و الاختيار. ۸-احاديث الطينه. ۹-في تاويل المشکل من الاخبار. ۱۰-جواب هذه الاخبار. ۱۱-في تاويل مشيه الله و ارادته. ۱۲-توجيه القضاء و القدر.>
(يادداشتهاي نسخه)
بیشتر
<الذريعه>: ۷. ص.۲۴۶
(يادداشتهاي نسخه)
عناوين و خطوط شنگرف، تصحيح در هامش صفحات، نسخه با دقت از روي نسخه اصل مولف مقابله و تصحيح شده توسط حسن بن علي نائيني در ۱۴ ذيقعده۱۲۷۸ق در اصفهان
(يادداشتهاي نسخه)
<رساله اي کوتاه در علل و حکمت خلقت کافر که در دوازده فصل و يک خاتمه تنظيم و در اواخر صفر ۱۰۷۶ تاليف شده است: ۱-ذکرالعلل و الوجوه. ۲-ذکر جمله من الاخبار. ۳-في ابطال الجبر و اثبات الاختيار. ۴-في ذکر الشبهات. ۵-في الجواب عن الشبهات. ۶-ذکر بنده من الاحاديث في بطلان الجبر و التفويض. ۷-بعض الاحاديث الداله علي القدره و الاختيار. ۸-احاديث الطينه. ۹-في تاويل المشکل من الاخبار. ۱۰-جواب هذه الاخبار. ۱۱-في تاويل مشيه الله و ارادته. ۱۲-توجيه القضاء و القدر.>
(يادداشتهاي نسخه)
بیشتر
<الذريعه>: ۷. ص.۲۴۶
(يادداشتهاي نسخه)
عناوين و خطوط شنگرف، تصحيح در هامش صفحات، نسخه با دقت از روي نسخه اصل مولف مقابله و تصحيح شده توسط حسن بن علي نائيني در ۱۴ ذيقعده۱۲۷۸ق در اصفهان
(يادداشتهاي نسخه)