نصیرالدین طوسی، محمد بن محمد، 597 - 672ق. فصول فی علم الاصول
(1)
کلام--شیعه امامیه -- متون قدیمی تا قرن 14
(1)
خمینی، روحالله، رهبر انقلاب و بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، 1279- 1368 ، رهبر انقلاب و بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران،--نظریه درباره عرفان-- مقاله ها و خطابه ها
(1)
علی بن ابی طالب (ع)،امام اول،23 قبل از هجرت -40ق.نهج البلاغه--مقاله ها و خطابه ها
(1)
قرآن -- متشابهات و محکمات--مقاله ها و خطابه ها
(1)
معجزه (اسلام)--مقاله ها و خطابه ها
(1)
عقل گرایی (اسلام)
(1)
محل نشر
(35)
قم
(75)
تهران
(40)
بیروت
(10)
[قم]
(7)
[تهران]
(7)
اصفهان
(5)
قاهره
(3)
مشهد
(3)
[قاهره]
(3)
بغداد
(2)
طهران
(2)
[بی جا]
(2)
دارالسلطنه اصفهان
(2)
الجزایر
(1)
نیویورک
(1)
دارالخلافه طهران
(1)
اردبیل
(1)
تبریز
(1)
قزوین
(1)
گیلان
(1)
مصر
(1)
لندن
(1)
نجف اشرف
(1)
تهران؛ قم
(1)
[بیروت]
(1)
[کربلا]
(1)
دمشق؛ بیروت
(1)
مشهد رضوی
(1)
طرق مشهد
(1)
مدرسه شهیدیه ماردین
(1)
کربلای معلی
(1)
در بلده مبارکه کلکنده (کلکته)
(1)
مشهد مقدس مدرسه میرزا جعفر
(1)
در بلده قاسان
(1)
مشهد غروی(نجف اشرف)
(1)
نوع محتوا
(3)
نسخه خطی اسلامی-ایرانی
(317)
کتاب
(145)
پایاننامه / رساله
(9)
محل نگهداری
(12)
مخزن
(436)
سالن خواهران
(19)
سالن محققین
(18)
سالن عمومی
(12)
کتابخانه مدرسه آیت الله بروجردی (نجف)
(11)
کتابخانه دانشگاه ادیان
(5)
کتابخانه مدرسه فیضیه
(4)
مخزن 2
(3)
کتابخانه شخصی آیت الله بروجردی (ره)
(3)
مدرسه محمدابراهيم خوانساري (اراک)
(3)
مدرسه اميرالمومنين شهرستان آران و بيدگل
(2)
کتابخانه مدرسه آیت الله بروجردی (کرمانشاه)
(1)
زبان اثر
(4)
عربی
(262)
فارسی
(212)
انگلیسی
(6)
نسخ
(1)
تاریخ انتشار
(103)
1386
( تاریخ انتشار )
(8)
1390
( تاریخ انتشار )
(8)
1391
( تاریخ انتشار )
(5)
1395
( تاریخ انتشار )
(5)
1389
( تاریخ انتشار )
(4)
1378
( تاریخ انتشار )
(4)
1387
( تاریخ انتشار )
(4)
1388
( تاریخ انتشار )
(4)
1393
( تاریخ انتشار )
(4)
1392
( تاریخ انتشار )
(3)
1380
( تاریخ انتشار )
(3)
1384
( تاریخ انتشار )
(3)
1396
( تاریخ انتشار )
(3)
1400
( تاریخ انتشار )
(3)
-[13]
( تاریخ انتشار )
(2)
-1371
( تاریخ انتشار )
(2)
[1358]
( تاریخ انتشار )
(2)
1343 = .م1964
( تاریخ انتشار )
(2)
1376
( تاریخ انتشار )
(2)
1382
( تاریخ انتشار )
(2)
1385
( تاریخ انتشار )
(2)
1397
( تاریخ انتشار )
(2)
1399
( تاریخ انتشار )
(2)
-1383
( تاریخ انتشار )
(1)
-1381=.ق1423
( تاریخ انتشار )
(1)
-[13--]
( تاریخ انتشار )
(1)
1361 - [1358]
( تاریخ انتشار )
(1)
1377
( تاریخ انتشار )
(1)
(تهران :چاپ رنگين )1328
( تاریخ انتشار )
(1)
(تهران:چاپ سينا)1329
( تاریخ انتشار )
(1)
- 1397
( تاریخ انتشار )
(1)
- 1386
( تاریخ انتشار )
(1)
- [13]
( تاریخ انتشار )
(1)
- 1377 = .م1998
( تاریخ انتشار )
(1)
- 1387
( تاریخ انتشار )
(1)
- 1390
( تاریخ انتشار )
(1)
- 1391
( تاریخ انتشار )
(1)
- 1395 = .م2016 = .ق1437
( تاریخ انتشار )
(1)
- 1396 =.م2018 = .ق1439
( تاریخ انتشار )
(1)
-[13= .م19= .ق14]
( تاریخ انتشار )
(1)
-1350 = .م1971
( تاریخ انتشار )
(1)
1387 = .م2008
( تاریخ انتشار )
(1)
-1367
( تاریخ انتشار )
(1)
-1380
( تاریخ انتشار )
(1)
-1388
( تاریخ انتشار )
(1)
-1388= .ق 1430
( تاریخ انتشار )
(1)
-1393
( تاریخ انتشار )
(1)
-1399
( تاریخ انتشار )
(1)
1340 = .م1961
( تاریخ انتشار )
(1)
1342 = .م1963
( تاریخ انتشار )
(1)
1390= .ق1432
( تاریخ انتشار )
(1)
1428 ق.
( تاریخ انتشار )
(1)
[1329=.ق1369=.م1950]
( تاریخ انتشار )
(1)
[؟1326]
( تاریخ انتشار )
(1)
[13 =.ق14 ]
( تاریخ انتشار )
(1)
[13 =.ق14 ]
( تاریخ انتشار )
(1)
[1334 :صحيح] 1134 = .ق 1375
( تاریخ انتشار )
(1)
[1338 =.ق1378 =.م1959]
( تاریخ انتشار )
(1)
[1381]
( تاریخ انتشار )
(1)
1280 =.ق1319
( تاریخ انتشار )
(1)
1339
( تاریخ انتشار )
(1)
1339 - 1337 = .ق1379 - 1377
( تاریخ انتشار )
(1)
1341
( تاریخ انتشار )
(1)
1359 = .ق1400
( تاریخ انتشار )
(1)
1360
( تاریخ انتشار )
(1)
1361
( تاریخ انتشار )
(1)
1361=.ق1402
( تاریخ انتشار )
(1)
1362
( تاریخ انتشار )
(1)
1362 = .ق1403
( تاریخ انتشار )
(1)
1362 =.ق1404
( تاریخ انتشار )
(1)
1364
( تاریخ انتشار )
(1)
1370
( تاریخ انتشار )
(1)
1372
( تاریخ انتشار )
(1)
1372= .م1993
( تاریخ انتشار )
(1)
1374
( تاریخ انتشار )
(1)
1375
( تاریخ انتشار )
(1)
1375 =.ق1417
( تاریخ انتشار )
(1)
1376 = .م1997
( تاریخ انتشار )
(1)
1379
( تاریخ انتشار )
(1)
1380 = .م2001 = .ق1421
( تاریخ انتشار )
(1)
1381
( تاریخ انتشار )
(1)
1381 = .ق 1423
( تاریخ انتشار )
(1)
1383
( تاریخ انتشار )
(1)
1383 = .ق1426
( تاریخ انتشار )
(1)
1385 = .ق1427
( تاریخ انتشار )
(1)
1385 = .م2006 = .ق1427
( تاریخ انتشار )
(1)
1386 = .م2006 = .ق1427
( تاریخ انتشار )
(1)
1386 = .م2007 = .ق1428
( تاریخ انتشار )
(1)
1386 =.م2007 = .ق1428
( تاریخ انتشار )
(1)
1387 = .م2008 = .ق1429
( تاریخ انتشار )
(1)
1387-1379
( تاریخ انتشار )
(1)
1388 =.م2009 =.ق1430
( تاریخ انتشار )
(1)
1388= .م 2009
( تاریخ انتشار )
(1)
1389 = .م2010 = .ق1431
( تاریخ انتشار )
(1)
1389=.م2010=.ق1431
( تاریخ انتشار )
(1)
1390 = .م2011
( تاریخ انتشار )
(1)
1391 = .ق1434
( تاریخ انتشار )
(1)
1393 = .م2014 = .ق1435
( تاریخ انتشار )
(1)
1394
( تاریخ انتشار )
(1)
1394 = .م2015 = .ق1436
( تاریخ انتشار )
(1)
1395 = .م2016 = .ق1438
( تاریخ انتشار )
(1)
1396= .م 2017
( تاریخ انتشار )
(1)
1401
( تاریخ انتشار )
(1)
فیلترها
کل نتایج:
471 مورد
پدیدآورنده
(200)
قوشچی، علی بن محمد، 879ق-
( پدیدآورنده )
(20)
علامه حلی، حسن بن یوسف، 648- 726ق
( پدیدآورنده )
(16)
نصیرالدین طوسی، محمد بن محمد، 597 - 672ق. فصول فی علم الاصول
(1)
کلام--شیعه امامیه -- متون قدیمی تا قرن 14
(1)
خمینی، روحالله، رهبر انقلاب و بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، 1279- 1368 ، رهبر انقلاب و بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران،--نظریه درباره عرفان-- مقاله ها و خطابه ها
(1)
علی بن ابی طالب (ع)،امام اول،23 قبل از هجرت -40ق.نهج البلاغه--مقاله ها و خطابه ها
(1)
قرآن -- متشابهات و محکمات--مقاله ها و خطابه ها
(1)
مولف اول کتاب <نظم البراهين في اصول الدين> را در <هفت باب> نگاشته سپس به شرح آن پرداخته و اين شرح با عناوين<قال - اقول> برگزار شده است
(يادداشتهاي نسخه)
بیشتر
<الذريعه>:ج.۲۴.ص.۲۰۰
(يادداشتهاي نسخه)
<الذريعه>:ج.۲۱.ص.۱۸۳
(يادداشتهاي نسخه)
<مکتبه العلامه حلي>:ص.۱۸۸
(يادداشتهاي نسخه)
ضميمه = مجموعه ۶۵۶(برگ۲ - ۱۴۴)
(يادداشتهاي نسخه)
مولف اول کتاب <نظم البراهين في اصول الدين> را در <هفت باب> نگاشته سپس به شرح آن پرداخته و اين شرح با عناوين<قال - اقول> برگزار شده است
(يادداشتهاي نسخه)
بیشتر
<الذريعه>:ج.۲۴.ص.۲۰۰
(يادداشتهاي نسخه)
<الذريعه>:ج.۲۱.ص.۱۸۳
(يادداشتهاي نسخه)
<مکتبه العلامه حلي>:ص.۱۸۸
(يادداشتهاي نسخه)
ضميمه = مجموعه ۶۵۶(برگ۲ - ۱۴۴)
(يادداشتهاي نسخه)
مطالب مفصلي است در رد <صوفيه و نقد عقايد باطل> بابيه است که با استفاده از دلائل <نقلي و عقلي> نگاشته است . هيچ گونه دسته بندي از قبيل فصل<باب - غيره> ندارد
(يادداشتهاي نسخه)
بیشتر
جلد دوم را دارد
(يادداشتهاي نسخه)
عناوين شنگرف، خطوط بعضي سياه و بعضي شنگرف، بعضي مطالب نانويس مانده است
(يادداشتهاي نسخه)
مطالب مفصلي است در رد <صوفيه و نقد عقايد باطل> بابيه است که با استفاده از دلائل <نقلي و عقلي> نگاشته است . هيچ گونه دسته بندي از قبيل فصل<باب - غيره> ندارد
(يادداشتهاي نسخه)
بیشتر
جلد دوم را دارد
(يادداشتهاي نسخه)
عناوين شنگرف، خطوط بعضي سياه و بعضي شنگرف، بعضي مطالب نانويس مانده است
(يادداشتهاي نسخه)
مولف اين رساله را به درخواست <ميرزا ابراهيم> متولي آستانه ، هنگامي که نگارنده از شيراز به طوس آمده بود، نگاشنه و بيست آيه و بيست خبر در دو فصل در آن آورده است <۱- آيه ا> <۲- حديث ها> ظاهرا در سال ۱۰۷۸ ه.ق نگارش يافته است
(يادداشتهاي نسخه)
مولف اين رساله را به درخواست <ميرزا ابراهيم> متولي آستانه ، هنگامي که نگارنده از شيراز به طوس آمده بود، نگاشنه و بيست آيه و بيست خبر در دو فصل در آن آورده است <۱- آيه ا> <۲- حديث ها> ظاهرا در سال ۱۰۷۸ ه.ق نگارش يافته است
(يادداشتهاي نسخه)
<علامه حلي (۷۲۶ ق) کتابي به نام نهج الحق و کشف الصدق>< در اثبات حقانيت شيعه و رد اهل سنت،> نوشته بود که آن را <قاضي فضل الله بن روز بهان> (قرن دهم هجري قمري) مورد نقد و پاسخ قرار داده و کتاب <ابطال نهج الباطل و اهمال کشف العاطل> را نگاشته. <قاضي نورالله شوشتري به دفاع از علامه حلي> پرداخته و جوابهاي دندانشکن به قاضي فضل الله داده است که کتابش را به نام <احقاق الحق> در سال ۱۰۱۴ گردآورده و به پايان رسانيده است. کتاب حاضر ترجمه (احقاق الحق) شهيد قاضي است.
(يادداشتهاي نسخه)
<علامه حلي (۷۲۶ ق) کتابي به نام نهج الحق و کشف الصدق>< در اثبات حقانيت شيعه و رد اهل سنت،> نوشته بود که آن را <قاضي فضل الله بن روز بهان> (قرن دهم هجري قمري) مورد نقد و پاسخ قرار داده و کتاب <ابطال نهج الباطل و اهمال کشف العاطل> را نگاشته. <قاضي نورالله شوشتري به دفاع از علامه حلي> پرداخته و جوابهاي دندانشکن به قاضي فضل الله داده است که کتابش را به نام <احقاق الحق> در سال ۱۰۱۴ گردآورده و به پايان رسانيده است. کتاب حاضر ترجمه (احقاق الحق) شهيد قاضي است.
(يادداشتهاي نسخه)
سوالاتي درباره< کشفيه و شيخيه> شده اين به تفصيل سخن گفته و< شرح حال شيخ احمد احسائي و اجازات اشيائي از علما> را از جمله <بحرالعلوم و شيخ حسين آل عصفور >ذکر کرده و پس به دفاع از نظر احسائي پرداخته است
(يادداشتهاي نسخه)
سوالاتي درباره< کشفيه و شيخيه> شده اين به تفصيل سخن گفته و< شرح حال شيخ احمد احسائي و اجازات اشيائي از علما> را از جمله <بحرالعلوم و شيخ حسين آل عصفور >ذکر کرده و پس به دفاع از نظر احسائي پرداخته است
(يادداشتهاي نسخه)