نصیرالدین طوسی، محمد بن محمد، 597 - 672ق. فصول فی علم الاصول
(1)
کلام--شیعه امامیه -- متون قدیمی تا قرن 14
(1)
خمینی، روحالله، رهبر انقلاب و بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، 1279- 1368 ، رهبر انقلاب و بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران،--نظریه درباره عرفان-- مقاله ها و خطابه ها
(1)
علی بن ابی طالب (ع)،امام اول،23 قبل از هجرت -40ق.نهج البلاغه--مقاله ها و خطابه ها
(1)
قرآن -- متشابهات و محکمات--مقاله ها و خطابه ها
(1)
معجزه (اسلام)--مقاله ها و خطابه ها
(1)
عقل گرایی (اسلام)
(1)
محل نشر
(35)
قم
(75)
تهران
(40)
بیروت
(10)
[قم]
(7)
[تهران]
(7)
اصفهان
(5)
قاهره
(3)
مشهد
(3)
[قاهره]
(3)
بغداد
(2)
طهران
(2)
[بی جا]
(2)
دارالسلطنه اصفهان
(2)
الجزایر
(1)
نیویورک
(1)
دارالخلافه طهران
(1)
اردبیل
(1)
تبریز
(1)
قزوین
(1)
گیلان
(1)
مصر
(1)
لندن
(1)
نجف اشرف
(1)
تهران؛ قم
(1)
[بیروت]
(1)
[کربلا]
(1)
دمشق؛ بیروت
(1)
مشهد رضوی
(1)
طرق مشهد
(1)
مدرسه شهیدیه ماردین
(1)
کربلای معلی
(1)
در بلده مبارکه کلکنده (کلکته)
(1)
مشهد مقدس مدرسه میرزا جعفر
(1)
در بلده قاسان
(1)
مشهد غروی(نجف اشرف)
(1)
نوع محتوا
(3)
نسخه خطی اسلامی-ایرانی
(317)
کتاب
(145)
پایاننامه / رساله
(9)
محل نگهداری
(12)
مخزن
(436)
سالن خواهران
(19)
سالن محققین
(18)
سالن عمومی
(12)
کتابخانه مدرسه آیت الله بروجردی (نجف)
(11)
کتابخانه دانشگاه ادیان
(5)
کتابخانه مدرسه فیضیه
(4)
مخزن 2
(3)
کتابخانه شخصی آیت الله بروجردی (ره)
(3)
مدرسه محمدابراهيم خوانساري (اراک)
(3)
مدرسه اميرالمومنين شهرستان آران و بيدگل
(2)
کتابخانه مدرسه آیت الله بروجردی (کرمانشاه)
(1)
زبان اثر
(4)
عربی
(262)
فارسی
(212)
انگلیسی
(6)
نسخ
(1)
تاریخ انتشار
(103)
1386
( تاریخ انتشار )
(8)
1390
( تاریخ انتشار )
(8)
1391
( تاریخ انتشار )
(5)
1395
( تاریخ انتشار )
(5)
1389
( تاریخ انتشار )
(4)
1378
( تاریخ انتشار )
(4)
1387
( تاریخ انتشار )
(4)
1388
( تاریخ انتشار )
(4)
1393
( تاریخ انتشار )
(4)
1392
( تاریخ انتشار )
(3)
1380
( تاریخ انتشار )
(3)
1384
( تاریخ انتشار )
(3)
1396
( تاریخ انتشار )
(3)
1400
( تاریخ انتشار )
(3)
-[13]
( تاریخ انتشار )
(2)
-1371
( تاریخ انتشار )
(2)
[1358]
( تاریخ انتشار )
(2)
1343 = .م1964
( تاریخ انتشار )
(2)
1376
( تاریخ انتشار )
(2)
1382
( تاریخ انتشار )
(2)
1385
( تاریخ انتشار )
(2)
1397
( تاریخ انتشار )
(2)
1399
( تاریخ انتشار )
(2)
-1383
( تاریخ انتشار )
(1)
-1381=.ق1423
( تاریخ انتشار )
(1)
-[13--]
( تاریخ انتشار )
(1)
1361 - [1358]
( تاریخ انتشار )
(1)
1377
( تاریخ انتشار )
(1)
(تهران :چاپ رنگين )1328
( تاریخ انتشار )
(1)
(تهران:چاپ سينا)1329
( تاریخ انتشار )
(1)
- 1397
( تاریخ انتشار )
(1)
- 1386
( تاریخ انتشار )
(1)
- [13]
( تاریخ انتشار )
(1)
- 1377 = .م1998
( تاریخ انتشار )
(1)
- 1387
( تاریخ انتشار )
(1)
- 1390
( تاریخ انتشار )
(1)
- 1391
( تاریخ انتشار )
(1)
- 1395 = .م2016 = .ق1437
( تاریخ انتشار )
(1)
- 1396 =.م2018 = .ق1439
( تاریخ انتشار )
(1)
-[13= .م19= .ق14]
( تاریخ انتشار )
(1)
-1350 = .م1971
( تاریخ انتشار )
(1)
1387 = .م2008
( تاریخ انتشار )
(1)
-1367
( تاریخ انتشار )
(1)
-1380
( تاریخ انتشار )
(1)
-1388
( تاریخ انتشار )
(1)
-1388= .ق 1430
( تاریخ انتشار )
(1)
-1393
( تاریخ انتشار )
(1)
-1399
( تاریخ انتشار )
(1)
1340 = .م1961
( تاریخ انتشار )
(1)
1342 = .م1963
( تاریخ انتشار )
(1)
1390= .ق1432
( تاریخ انتشار )
(1)
1428 ق.
( تاریخ انتشار )
(1)
[1329=.ق1369=.م1950]
( تاریخ انتشار )
(1)
[؟1326]
( تاریخ انتشار )
(1)
[13 =.ق14 ]
( تاریخ انتشار )
(1)
[13 =.ق14 ]
( تاریخ انتشار )
(1)
[1334 :صحيح] 1134 = .ق 1375
( تاریخ انتشار )
(1)
[1338 =.ق1378 =.م1959]
( تاریخ انتشار )
(1)
[1381]
( تاریخ انتشار )
(1)
1280 =.ق1319
( تاریخ انتشار )
(1)
1339
( تاریخ انتشار )
(1)
1339 - 1337 = .ق1379 - 1377
( تاریخ انتشار )
(1)
1341
( تاریخ انتشار )
(1)
1359 = .ق1400
( تاریخ انتشار )
(1)
1360
( تاریخ انتشار )
(1)
1361
( تاریخ انتشار )
(1)
1361=.ق1402
( تاریخ انتشار )
(1)
1362
( تاریخ انتشار )
(1)
1362 = .ق1403
( تاریخ انتشار )
(1)
1362 =.ق1404
( تاریخ انتشار )
(1)
1364
( تاریخ انتشار )
(1)
1370
( تاریخ انتشار )
(1)
1372
( تاریخ انتشار )
(1)
1372= .م1993
( تاریخ انتشار )
(1)
1374
( تاریخ انتشار )
(1)
1375
( تاریخ انتشار )
(1)
1375 =.ق1417
( تاریخ انتشار )
(1)
1376 = .م1997
( تاریخ انتشار )
(1)
1379
( تاریخ انتشار )
(1)
1380 = .م2001 = .ق1421
( تاریخ انتشار )
(1)
1381
( تاریخ انتشار )
(1)
1381 = .ق 1423
( تاریخ انتشار )
(1)
1383
( تاریخ انتشار )
(1)
1383 = .ق1426
( تاریخ انتشار )
(1)
1385 = .ق1427
( تاریخ انتشار )
(1)
1385 = .م2006 = .ق1427
( تاریخ انتشار )
(1)
1386 = .م2006 = .ق1427
( تاریخ انتشار )
(1)
1386 = .م2007 = .ق1428
( تاریخ انتشار )
(1)
1386 =.م2007 = .ق1428
( تاریخ انتشار )
(1)
1387 = .م2008 = .ق1429
( تاریخ انتشار )
(1)
1387-1379
( تاریخ انتشار )
(1)
1388 =.م2009 =.ق1430
( تاریخ انتشار )
(1)
1388= .م 2009
( تاریخ انتشار )
(1)
1389 = .م2010 = .ق1431
( تاریخ انتشار )
(1)
1389=.م2010=.ق1431
( تاریخ انتشار )
(1)
1390 = .م2011
( تاریخ انتشار )
(1)
1391 = .ق1434
( تاریخ انتشار )
(1)
1393 = .م2014 = .ق1435
( تاریخ انتشار )
(1)
1394
( تاریخ انتشار )
(1)
1394 = .م2015 = .ق1436
( تاریخ انتشار )
(1)
1395 = .م2016 = .ق1438
( تاریخ انتشار )
(1)
1396= .م 2017
( تاریخ انتشار )
(1)
1401
( تاریخ انتشار )
(1)
فیلترها
کل نتایج:
471 مورد
پدیدآورنده
(200)
قوشچی، علی بن محمد، 879ق-
( پدیدآورنده )
(20)
علامه حلی، حسن بن یوسف، 648- 726ق
( پدیدآورنده )
(16)
نصیرالدین طوسی، محمد بن محمد، 597 - 672ق. فصول فی علم الاصول
(1)
کلام--شیعه امامیه -- متون قدیمی تا قرن 14
(1)
خمینی، روحالله، رهبر انقلاب و بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، 1279- 1368 ، رهبر انقلاب و بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران،--نظریه درباره عرفان-- مقاله ها و خطابه ها
(1)
علی بن ابی طالب (ع)،امام اول،23 قبل از هجرت -40ق.نهج البلاغه--مقاله ها و خطابه ها
(1)
قرآن -- متشابهات و محکمات--مقاله ها و خطابه ها
(1)
<حاشيه اي کوتاه بر شرح سعدالدين تفتازاني (۷۹۳ق) بر "عقايد النفسيه" نجم الدين عمر بن محمد نسفي (۵۳۷ق) که بصورت "قال- اقول" نوشته و در اواخر رمضان ۸۶۲ق موافق با جمله "حل سود لشرح العقائد" پايان يافته است>
(يادداشتهاي نسخه)
بیشتر
<کشف الظنون>:ج.۲. ص.۱۱۴۵
(يادداشتهاي نسخه)
<آستان قدس>: ج.۱. ص.۱۰۴
(يادداشتهاي نسخه)
مجموعه ۲۵۲۸ (برگ۱۳۸- ۱۶۴)
(يادداشتهاي نسخه)
عناوين وخطوط شنگرف ، حواشي عبدالحکيم سيالکوتي و يوسف در هامش صفحات. نسخه يوسف مردوخي مدرس استکتاب شده است
(يادداشتهاي نسخه)
<حاشيه اي کوتاه بر شرح سعدالدين تفتازاني (۷۹۳ق) بر "عقايد النفسيه" نجم الدين عمر بن محمد نسفي (۵۳۷ق) که بصورت "قال- اقول" نوشته و در اواخر رمضان ۸۶۲ق موافق با جمله "حل سود لشرح العقائد" پايان يافته است>
(يادداشتهاي نسخه)
بیشتر
<کشف الظنون>:ج.۲. ص.۱۱۴۵
(يادداشتهاي نسخه)
<آستان قدس>: ج.۱. ص.۱۰۴
(يادداشتهاي نسخه)
مجموعه ۲۵۲۸ (برگ۱۳۸- ۱۶۴)
(يادداشتهاي نسخه)
عناوين وخطوط شنگرف ، حواشي عبدالحکيم سيالکوتي و يوسف در هامش صفحات. نسخه يوسف مردوخي مدرس استکتاب شده است
(يادداشتهاي نسخه)
<رساله اي مفصل در اثبات ولايت علي (ع) و حقانيت شيعه که در ديدار و مناظره با قاضي زاده ماوراءالنهري در محضر شاه عباس مطرح شده است، اين رساله در يک مقدمه و يک قاعده و يک قاعده و يک خاتمه تنظيم شده است:مقدمه؛ در بيان مقصود از لفظ امام و نياز موجود او قاعده؛ در چند منهج. خاتمه ؛ در رجعت و معاد
(يادداشتهاي نسخه)
<رساله اي مفصل در اثبات ولايت علي (ع) و حقانيت شيعه که در ديدار و مناظره با قاضي زاده ماوراءالنهري در محضر شاه عباس مطرح شده است، اين رساله در يک مقدمه و يک قاعده و يک قاعده و يک خاتمه تنظيم شده است:مقدمه؛ در بيان مقصود از لفظ امام و نياز موجود او قاعده؛ در چند منهج. خاتمه ؛ در رجعت و معاد
(يادداشتهاي نسخه)
<رساله اي کوتاه و معروف در اثبات واجب تعالي بر روش حکمي از طريق ابطال دور و تسلسل و براهين حکمي ديگر که مورد توجه بزرگان واقع و حواشي متعددي بدان نگاشته شده است، اين کتاب که پيش از دو "اثبات الواجب" ديگر دواني تاليف شده به اثبات الواجب قديم مشهور است و نگارش آن باسم سلطان ابوالفتح بايزيد خان بن مراد خان (۸۸۶ق) صورت گرفته است>
(يادداشتهاي نسخه)
بیشتر
<مرعش>:ج.۶. ص.۳۰۸
(يادداشتهاي نسخه)
<الذريعه>:ج.۱. ص.۱۰۶
(يادداشتهاي نسخه)
<آستان قدس>: ج.۱. ص.۳۲
(يادداشتهاي نسخه)
<کشف الظنون>: ج.۱. ص.۸۴۲
(يادداشتهاي نسخه)
مجموعه ۲۴۸۵ (۱۲۸- ۱۶۴)
(يادداشتهاي نسخه)
عناوين و نشانيها شنگرف ، با امضاي محشين قبلي تحشيه نويسي شده است
(يادداشتهاي نسخه)
<رساله اي کوتاه و معروف در اثبات واجب تعالي بر روش حکمي از طريق ابطال دور و تسلسل و براهين حکمي ديگر که مورد توجه بزرگان واقع و حواشي متعددي بدان نگاشته شده است، اين کتاب که پيش از دو "اثبات الواجب" ديگر دواني تاليف شده به اثبات الواجب قديم مشهور است و نگارش آن باسم سلطان ابوالفتح بايزيد خان بن مراد خان (۸۸۶ق) صورت گرفته است>
(يادداشتهاي نسخه)
بیشتر
<مرعش>:ج.۶. ص.۳۰۸
(يادداشتهاي نسخه)
<الذريعه>:ج.۱. ص.۱۰۶
(يادداشتهاي نسخه)
<آستان قدس>: ج.۱. ص.۳۲
(يادداشتهاي نسخه)
<کشف الظنون>: ج.۱. ص.۸۴۲
(يادداشتهاي نسخه)
مجموعه ۲۴۸۵ (۱۲۸- ۱۶۴)
(يادداشتهاي نسخه)
عناوين و نشانيها شنگرف ، با امضاي محشين قبلي تحشيه نويسي شده است
(يادداشتهاي نسخه)
<رساله اي کوتاه درباره افتقار ممکن الوجود به موثر موجود و اثبات اين نکته که اگر موثري موجود نبود ممکن ايجاد نمي شد که در نتيجه اين تحقيق اولويت ذاتي نفي شده است>
(يادداشتهاي نسخه)
<رساله اي کوتاه درباره افتقار ممکن الوجود به موثر موجود و اثبات اين نکته که اگر موثري موجود نبود ممکن ايجاد نمي شد که در نتيجه اين تحقيق اولويت ذاتي نفي شده است>
(يادداشتهاي نسخه)
<کتاب "الشيخيات" تاليف عبدالصاب الدوابي که در پاسخ سوالات شيخ عبدالرحيم و بيان مسائل مهم کلامي و اعتقادي شيخيه نگاشته شده است ،مترجم رساله حاضر را در ترجمه آن براي استفاده فارسي زبانان نگاشت و روز شانزدهم جمادي الاول ۱۲۶۹ق بپايان رسانيد>
(يادداشتهاي نسخه)
بیشتر
در تمام صفحات خط خوردگي و قلم زدگي ديده مي شود
(يادداشتهاي نسخه)
<کتاب "الشيخيات" تاليف عبدالصاب الدوابي که در پاسخ سوالات شيخ عبدالرحيم و بيان مسائل مهم کلامي و اعتقادي شيخيه نگاشته شده است ،مترجم رساله حاضر را در ترجمه آن براي استفاده فارسي زبانان نگاشت و روز شانزدهم جمادي الاول ۱۲۶۹ق بپايان رسانيد>
(يادداشتهاي نسخه)
بیشتر
در تمام صفحات خط خوردگي و قلم زدگي ديده مي شود
(يادداشتهاي نسخه)
مولف که در سال ۱۲۳۵ق به شهر کرمان رفته بود در مدرسه اي که شاهزاده محمد ابراهيم خان احداث کرده بود اقامت نمود و بخواهش مومنين رساله اي در شش فصل و يک خاتمه در اصول دين نگاشت: ۱.اثبات صانع.۲.توحيد.۳.صفات ثبوتيه و سلبيه.۴.در نبوت و امامت.۵.عدل خدا.۶.معاد. خاتمه ؛ در بهشت و جهنم و ميزان و صراط و حوض کوثر
(يادداشتهاي نسخه)
مولف که در سال ۱۲۳۵ق به شهر کرمان رفته بود در مدرسه اي که شاهزاده محمد ابراهيم خان احداث کرده بود اقامت نمود و بخواهش مومنين رساله اي در شش فصل و يک خاتمه در اصول دين نگاشت: ۱.اثبات صانع.۲.توحيد.۳.صفات ثبوتيه و سلبيه.۴.در نبوت و امامت.۵.عدل خدا.۶.معاد. خاتمه ؛ در بهشت و جهنم و ميزان و صراط و حوض کوثر
(يادداشتهاي نسخه)