<حاشيه اي مختصر بر "مختصر الاصول" ابن حاجب مصري (۶۴۶ق) که بصورت "قوله- قوله" تنظيم شده است، نام محشي بخط قديم روي برگ اول /امده است>
(يادداشتهاي نسخه)
<کشف الظنون>: ج.۲. ص.۱۸۵۴
(يادداشتهاي نسخه)
<مرعشي>: ج.۱۱. ص.۲۱۵
(يادداشتهاي نسخه)
مجموعه ۲۶۷۵ (برگ ۲۴- ۷۵)
(يادداشتهاي نسخه)
عناوين و خطوط شنگرف ، تحشيه فراوان در هامش صفحات
(يادداشتهاي نسخه)
<حاشيه اي مختصر بر "مختصر الاصول" ابن حاجب مصري (۶۴۶ق) که بصورت "قوله- قوله" تنظيم شده است، نام محشي بخط قديم روي برگ اول /امده است>
(يادداشتهاي نسخه)
<کشف الظنون>: ج.۲. ص.۱۸۵۴
(يادداشتهاي نسخه)
<مرعشي>: ج.۱۱. ص.۲۱۵
(يادداشتهاي نسخه)
مجموعه ۲۶۷۵ (برگ ۲۴- ۷۵)
(يادداشتهاي نسخه)
عناوين و خطوط شنگرف ، تحشيه فراوان در هامش صفحات
(يادداشتهاي نسخه)
<رساله اي کوتاه در منطق که در مقابل رساله بلند "کبري" ، "صغري" ناميده ميشود ، پسرش سيد شمس الدين اين دو را ترجمه عربي کرده و صغري را "غره" و کبري را "دره" نام نهاده است>
(يادداشتهاي نسخه)
<رساله اي کوتاه در منطق که در مقابل رساله بلند "کبري" ، "صغري" ناميده ميشود ، پسرش سيد شمس الدين اين دو را ترجمه عربي کرده و صغري را "غره" و کبري را "دره" نام نهاده است>
(يادداشتهاي نسخه)
<ميراسکندر بن عمر بن تيمور گورکاني>(قرن۹)پرسشهايي حکمي و کلامي از مير سيد شريف جرجاني از اصفهان به سال۸۱۵ق نموده، رساله حاضر پاسخهاي مير بدان سوالات است، اين سوالات درباره هدف از خلقت گيتي، چگونگي ترکيب خاک و روح در آدمي، مبدا روح انسان، ثواب و عقاب، حقيقت ملائکه و شيطان، معراج و برق و صراط و ميزان مطرح شده است
(يادداشتهاي نسخه)
<ميراسکندر بن عمر بن تيمور گورکاني>(قرن۹)پرسشهايي حکمي و کلامي از مير سيد شريف جرجاني از اصفهان به سال۸۱۵ق نموده، رساله حاضر پاسخهاي مير بدان سوالات است، اين سوالات درباره هدف از خلقت گيتي، چگونگي ترکيب خاک و روح در آدمي، مبدا روح انسان، ثواب و عقاب، حقيقت ملائکه و شيطان، معراج و برق و صراط و ميزان مطرح شده است
(يادداشتهاي نسخه)