فیلترها

کل نتایج:

40 مورد

نمود / نمونه‌های شی / اثر
مبانی برنامه ریزی آموزشی: جهانی شدن و اصلاحات آموزشی: آنچه برنامه ریزان آموزشی باید بدانند
کتاب

محل تولید محتوا (نشر)

:
تهران

ناشر

:
وزارت آموزش و پرورش، سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی، انتشارات مدرسه

تاریخ انتشار

:
۱۳۸۵

اندازه

:
وزيري (قطع)

محل تولید محتوا (نشر):

تاریخ انتشار:

۱۳۸۵

اندازه:

وزيري (قطع)

قالب:

چاپی

توصیف:

عنوان اصلي: <Globalization and educational reform: What planners need to know, c1999>.
عنوان روي جلد: جهاني شدن و اصلاحات آموزشي
نمود / نمونه‌های شی / اثر
مبانی برنامه ریزی آموزشی: برنامه ریزی درسی مدارس
کتاب

محل تولید محتوا (نشر)

:
تهران

ناشر

:
وزارت آموزش و پرورش، سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی، انتشارات مدرسه

تاریخ انتشار

:
۱۳۸۹

اندازه

:
وزيري (قطع)

محل تولید محتوا (نشر):

تاریخ انتشار:

۱۳۸۹

اندازه:

وزيري (قطع)

قالب:

چاپی

توصیف:

واژه‌نامه
کتابنامه
چاپ بيست و هشتم
ن.‎۲(چاپ سي ام: ‎۱۳۹۰)
ن.‎۲<اهداکننده: رقيه نستوه>
نمود / نمونه‌های شی / اثر
مبانی برنامه ریزی آموزشی
کتاب

محل تولید محتوا (نشر)

:
تهران

ناشر

:
سازمان مطالعه و تدوین کتب علوم انسانی دانشگاهها (سمت). مرکز تحقیق و توسعه علوم انسانی

تاریخ انتشار

:
۱۳۹۰

اندازه

:
وزيري (قطع)

محل تولید محتوا (نشر):

تاریخ انتشار:

۱۳۹۰

اندازه:

وزيري (قطع)

قالب:

چاپی

توصیف:

واژه نامه
کتابنامه
نمايه
چاپ دهم

جایگاه (فروست):

سازمان مطالعه و تدوين کتب علوم انساني دانشگاهها (سمت)؛ ‎۴۵۸. علوم تربيتي
۳۶
نمود / نمونه‌های شی / اثر
قانون و برنامه ریزی آموزشی
کتاب

محل تولید محتوا (نشر)

:
اصفهان

ناشر

:
جهاد دانشگاهی، واحد اصفهان

تاریخ انتشار

:
۱۳۸۴

اندازه

:
وزيري (قطع)

محل تولید محتوا (نشر):

تاریخ انتشار:

۱۳۸۴

اندازه:

وزيري (قطع)

قالب:

چاپی

توصیف:

عنوان اصلي:<1993 ,law and educational planning>
کتابنامه: ص. [۱۰۹ - ‎۱۱۰]
نمود / نمونه‌های شی / اثر
فرآیند برنامه ریزی آموزشی
کتاب

محل تولید محتوا (نشر)

:
تهران

ناشر

:
ایران. وزارت آموزش و پرورش. سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی. انتشارات مدرسه

تاریخ انتشار

:
۱۳۸۹

اندازه

:
وزيري (قطع)

محل تولید محتوا (نشر):

تاریخ انتشار:

۱۳۸۹ .
۱۳۸۸

اندازه:

وزيري (قطع)

قالب:

چاپی

توصیف:

کتاب حاضر ترجمه هفتمين جلد از يک مجموعه مواد آموزشي در زمينه برنامه‌ريزي آموزشي است که توسط بخش سياستگذاري و برنامه ريزي آموزشي سازمان يونسکو تهيه شده است
بیشتر
واژه‌نامه
کتابنامه: ص. ۱۶۱ - ‎۱۶۲
چاپ بيست و دوم
چاپ بيستم
نمود / نمونه‌های شی / اثر
طراحی و تحلیل نظام های آموزشی
کتاب

محل تولید محتوا (نشر)

:
تبریز

ناشر

:
نیما

تاریخ انتشار

:
۱۳۶۶

اندازه

:
وزيري (قطع)

محل تولید محتوا (نشر):

ناشر:

تاریخ انتشار:

۱۳۶۶

اندازه:

وزيري (قطع)

قالب:

چاپی

توصیف:

منبع اصلي تدوين کتاب حاضر Esucational system planning اثر راجر آفترکمان است.
پشت جلد به انگليسي:.The Design and analysis of educational system
کتابنامه
واژه نامه
<اهدا: کتابخانه مرکزي دانشگاه تهران>
نمود / نمونه‌های شی / اثر
رهبری و مدیریت آموزشی
کتاب

محل تولید محتوا (نشر)

:
تهران

ناشر

:
نشر رامین

تاریخ انتشار

:
۱۳۷۳

اندازه

:
وزيري (قطع)

محل تولید محتوا (نشر):

تاریخ انتشار:

۱۳۷۳

اندازه:

وزيري (قطع)

قالب:

چاپی

توصیف:

کتابنامه
چاپ دوم
< اهداء : دفتر عقيدتي سياسي فرماندهي معظم کل قوا >
نمود / نمونه‌های شی / اثر
رویکردی اسلامی به علوم تربیتی و تعلیم و تربیت
کتاب

محل تولید محتوا (نشر)

:
تهران

ناشر

:
وزارت آموزش و پرورش، سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی، انتشارات مدرسه

تاریخ انتشار

:
۱۳۹۰

اندازه

:
وزيري (قطع)

محل تولید محتوا (نشر):

تاریخ انتشار:

۱۳۹۰

اندازه:

وزيري (قطع)

قالب:

چاپی

توصیف:

کتابنامه
نمود / نمونه‌های شی / اثر
روش نوین در آموزش و پرورش
محتوا دیجیتال
کتاب

محل تولید محتوا (نشر)

:
تهران

ناشر

:
طبع کتاب

تاریخ انتشار

:
۱۳۳۷

اندازه

:
وزيري (قطع)

محل تولید محتوا (نشر):

تاریخ انتشار:

۱۳۳۷

اندازه:

وزيري (قطع)

شناسگر:

AF0009BC-36BF-403D-829A-C19395F90905 (Guide)

قالب:

الکترونیکی

توصیف:

کتابنامه به صورت زير نويس
<بخش نخست : اهميت و موضوع پرورش و لزوم آن .- بخش دوم : در منظورهاي اجتماعي پرورش .- بخش سوم : شاگرد و معلم .-> <بخش چهارم : وضع مساعد براي کار .- بخش پنجم : در روش آموختن .- بخش ششم : اندر پرورش تن > (مندرجات)
بیشتر
روش نوین در آموزش و پرورش
کتاب

محل تولید محتوا (نشر)

:
تهران

ناشر

:
طبع کتاب

تاریخ انتشار

:
۱۳۳۷

اندازه

:
وزيري (قطع)

محل تولید محتوا (نشر):

تاریخ انتشار:

۱۳۳۷

اندازه:

وزيري (قطع)

شناسگر:

AF0009BC-36BF-403D-829A-C19395F90905 (Guide)

قالب:

چاپی

توصیف:

کتابنامه به صورت زير نويس
<بخش نخست : اهميت و موضوع پرورش و لزوم آن .- بخش دوم : در منظورهاي اجتماعي پرورش .- بخش سوم : شاگرد و معلم .-> <بخش چهارم : وضع مساعد براي کار .- بخش پنجم : در روش آموختن .- بخش ششم : اندر پرورش تن > (مندرجات)
بیشتر
نمود / نمونه‌های شی / اثر
دیدگاههای نو در برنامه ریزی آموزشی
کتاب

محل تولید محتوا (نشر)

:
تهران

ناشر

:
سازمان مطالعه و تدوین کتب علوم انسانی دانشگاهها (سمت). مرکز تحقیق و توسعه علوم انسانی

تاریخ انتشار

:
۱۳۹۱

اندازه

:
وزيري (قطع)

محل تولید محتوا (نشر):

تاریخ انتشار:

۱۳۹۱ .
۱۳۸۸

اندازه:

وزيري (قطع)

قالب:

چاپی

توصیف:

کتابنامه
چاپ دوازدهم
چاپ نهم

جایگاه (فروست):

سازمان مطالعه و تدوين کتب علوم انساني دانشگاهها (سمت)؛ ‎۴۵۳. علوم تربيتي
۳۵