مؤلف بعد از نوشتن <مسلک الراشدين> و <مسلک النجاة> که هر دو احکام <طهارت تا اعتکاف>، به زبان فارسي است، به نوشتن احکام <تجارت> پرداخته است، چنانکه خود در مقدمه کتاب مي گويد: ص.. چون فارغ شديم از عبادات مسلک نجات شروع نموديم به بيان احکام جملهاي از متاجر که بسيار مهم است مراعات آنها در تجارت تا اينکه به جهت سالکين جاده شريعت عذري نباشد.
(يادداشتهاي نسخه)
مؤلف بعد از نوشتن <مسلک الراشدين> و <مسلک النجاة> که هر دو احکام <طهارت تا اعتکاف>، به زبان فارسي است، به نوشتن احکام <تجارت> پرداخته است، چنانکه خود در مقدمه کتاب مي گويد: ص.. چون فارغ شديم از عبادات مسلک نجات شروع نموديم به بيان احکام جملهاي از متاجر که بسيار مهم است مراعات آنها در تجارت تا اينکه به جهت سالکين جاده شريعت عذري نباشد.
(يادداشتهاي نسخه)
به طور مبسوط کفارات را در دو نوع ذکر کرده: نوع اول کفارات<احرام حج و عمره> نوع دوم<بقيه انواع کفارات است> که کلا هيچ مورد از موارد< وجوب کفاره> در اين رساله مورد بحث قرار گرفته و احکام آن ذکر شده است.
(يادداشتهاي نسخه)
بیشتر
اين رساله در ماه <صفر ۱۰۹۱> به پايان رسيده است
(يادداشتهاي نسخه)
به طور مبسوط کفارات را در دو نوع ذکر کرده: نوع اول کفارات<احرام حج و عمره> نوع دوم<بقيه انواع کفارات است> که کلا هيچ مورد از موارد< وجوب کفاره> در اين رساله مورد بحث قرار گرفته و احکام آن ذکر شده است.
(يادداشتهاي نسخه)
بیشتر
اين رساله در ماه <صفر ۱۰۹۱> به پايان رسيده است
(يادداشتهاي نسخه)
احکام <حدود و ديات و قصاص> را به طور مختصر فتوائي در <دو قسم> آورده و هر قسم داراي چند باب است. اين رساله در پنجم جمادي الاولي 1102 به پايان رسيده.
(يادداشتهاي نسخه)
احکام <حدود و ديات و قصاص> را به طور مختصر فتوائي در <دو قسم> آورده و هر قسم داراي چند باب است. اين رساله در پنجم جمادي الاولي 1102 به پايان رسيده.
(يادداشتهاي نسخه)