نصیرالدین طوسی، محمد بن محمد، 597 - 672ق. فصول فی علم الاصول
(1)
کلام--شیعه امامیه -- متون قدیمی تا قرن 14
(1)
خمینی، روحالله، رهبر انقلاب و بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، 1279- 1368 ، رهبر انقلاب و بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران،--نظریه درباره عرفان-- مقاله ها و خطابه ها
(1)
علی بن ابی طالب (ع)،امام اول،23 قبل از هجرت -40ق.نهج البلاغه--مقاله ها و خطابه ها
(1)
قرآن -- متشابهات و محکمات--مقاله ها و خطابه ها
(1)
معجزه (اسلام)--مقاله ها و خطابه ها
(1)
عقل گرایی (اسلام)
(1)
محل نشر
(35)
قم
(75)
تهران
(40)
بیروت
(10)
[قم]
(7)
[تهران]
(7)
اصفهان
(5)
قاهره
(3)
مشهد
(3)
[قاهره]
(3)
بغداد
(2)
طهران
(2)
[بی جا]
(2)
دارالسلطنه اصفهان
(2)
الجزایر
(1)
نیویورک
(1)
دارالخلافه طهران
(1)
اردبیل
(1)
تبریز
(1)
قزوین
(1)
گیلان
(1)
مصر
(1)
لندن
(1)
نجف اشرف
(1)
تهران؛ قم
(1)
[بیروت]
(1)
[کربلا]
(1)
دمشق؛ بیروت
(1)
مشهد رضوی
(1)
طرق مشهد
(1)
مدرسه شهیدیه ماردین
(1)
کربلای معلی
(1)
در بلده مبارکه کلکنده (کلکته)
(1)
مشهد مقدس مدرسه میرزا جعفر
(1)
در بلده قاسان
(1)
مشهد غروی(نجف اشرف)
(1)
نوع محتوا
(3)
نسخه خطی اسلامی-ایرانی
(317)
کتاب
(145)
پایاننامه / رساله
(9)
محل نگهداری
(12)
مخزن
(436)
سالن خواهران
(19)
سالن محققین
(18)
سالن عمومی
(12)
کتابخانه مدرسه آیت الله بروجردی (نجف)
(11)
کتابخانه دانشگاه ادیان
(5)
کتابخانه مدرسه فیضیه
(4)
مخزن 2
(3)
کتابخانه شخصی آیت الله بروجردی (ره)
(3)
مدرسه محمدابراهيم خوانساري (اراک)
(3)
مدرسه اميرالمومنين شهرستان آران و بيدگل
(2)
کتابخانه مدرسه آیت الله بروجردی (کرمانشاه)
(1)
زبان اثر
(4)
عربی
(262)
فارسی
(212)
انگلیسی
(6)
نسخ
(1)
تاریخ انتشار
(103)
1386
( تاریخ انتشار )
(8)
1390
( تاریخ انتشار )
(8)
1391
( تاریخ انتشار )
(5)
1395
( تاریخ انتشار )
(5)
1389
( تاریخ انتشار )
(4)
1378
( تاریخ انتشار )
(4)
1387
( تاریخ انتشار )
(4)
1388
( تاریخ انتشار )
(4)
1393
( تاریخ انتشار )
(4)
1392
( تاریخ انتشار )
(3)
1380
( تاریخ انتشار )
(3)
1384
( تاریخ انتشار )
(3)
1396
( تاریخ انتشار )
(3)
1400
( تاریخ انتشار )
(3)
-[13]
( تاریخ انتشار )
(2)
-1371
( تاریخ انتشار )
(2)
[1358]
( تاریخ انتشار )
(2)
1343 = .م1964
( تاریخ انتشار )
(2)
1376
( تاریخ انتشار )
(2)
1382
( تاریخ انتشار )
(2)
1385
( تاریخ انتشار )
(2)
1397
( تاریخ انتشار )
(2)
1399
( تاریخ انتشار )
(2)
-1383
( تاریخ انتشار )
(1)
-1381=.ق1423
( تاریخ انتشار )
(1)
-[13--]
( تاریخ انتشار )
(1)
1361 - [1358]
( تاریخ انتشار )
(1)
1377
( تاریخ انتشار )
(1)
(تهران :چاپ رنگين )1328
( تاریخ انتشار )
(1)
(تهران:چاپ سينا)1329
( تاریخ انتشار )
(1)
- 1397
( تاریخ انتشار )
(1)
- 1386
( تاریخ انتشار )
(1)
- [13]
( تاریخ انتشار )
(1)
- 1377 = .م1998
( تاریخ انتشار )
(1)
- 1387
( تاریخ انتشار )
(1)
- 1390
( تاریخ انتشار )
(1)
- 1391
( تاریخ انتشار )
(1)
- 1395 = .م2016 = .ق1437
( تاریخ انتشار )
(1)
- 1396 =.م2018 = .ق1439
( تاریخ انتشار )
(1)
-[13= .م19= .ق14]
( تاریخ انتشار )
(1)
-1350 = .م1971
( تاریخ انتشار )
(1)
1387 = .م2008
( تاریخ انتشار )
(1)
-1367
( تاریخ انتشار )
(1)
-1380
( تاریخ انتشار )
(1)
-1388
( تاریخ انتشار )
(1)
-1388= .ق 1430
( تاریخ انتشار )
(1)
-1393
( تاریخ انتشار )
(1)
-1399
( تاریخ انتشار )
(1)
1340 = .م1961
( تاریخ انتشار )
(1)
1342 = .م1963
( تاریخ انتشار )
(1)
1390= .ق1432
( تاریخ انتشار )
(1)
1428 ق.
( تاریخ انتشار )
(1)
[1329=.ق1369=.م1950]
( تاریخ انتشار )
(1)
[؟1326]
( تاریخ انتشار )
(1)
[13 =.ق14 ]
( تاریخ انتشار )
(1)
[13 =.ق14 ]
( تاریخ انتشار )
(1)
[1334 :صحيح] 1134 = .ق 1375
( تاریخ انتشار )
(1)
[1338 =.ق1378 =.م1959]
( تاریخ انتشار )
(1)
[1381]
( تاریخ انتشار )
(1)
1280 =.ق1319
( تاریخ انتشار )
(1)
1339
( تاریخ انتشار )
(1)
1339 - 1337 = .ق1379 - 1377
( تاریخ انتشار )
(1)
1341
( تاریخ انتشار )
(1)
1359 = .ق1400
( تاریخ انتشار )
(1)
1360
( تاریخ انتشار )
(1)
1361
( تاریخ انتشار )
(1)
1361=.ق1402
( تاریخ انتشار )
(1)
1362
( تاریخ انتشار )
(1)
1362 = .ق1403
( تاریخ انتشار )
(1)
1362 =.ق1404
( تاریخ انتشار )
(1)
1364
( تاریخ انتشار )
(1)
1370
( تاریخ انتشار )
(1)
1372
( تاریخ انتشار )
(1)
1372= .م1993
( تاریخ انتشار )
(1)
1374
( تاریخ انتشار )
(1)
1375
( تاریخ انتشار )
(1)
1375 =.ق1417
( تاریخ انتشار )
(1)
1376 = .م1997
( تاریخ انتشار )
(1)
1379
( تاریخ انتشار )
(1)
1380 = .م2001 = .ق1421
( تاریخ انتشار )
(1)
1381
( تاریخ انتشار )
(1)
1381 = .ق 1423
( تاریخ انتشار )
(1)
1383
( تاریخ انتشار )
(1)
1383 = .ق1426
( تاریخ انتشار )
(1)
1385 = .ق1427
( تاریخ انتشار )
(1)
1385 = .م2006 = .ق1427
( تاریخ انتشار )
(1)
1386 = .م2006 = .ق1427
( تاریخ انتشار )
(1)
1386 = .م2007 = .ق1428
( تاریخ انتشار )
(1)
1386 =.م2007 = .ق1428
( تاریخ انتشار )
(1)
1387 = .م2008 = .ق1429
( تاریخ انتشار )
(1)
1387-1379
( تاریخ انتشار )
(1)
1388 =.م2009 =.ق1430
( تاریخ انتشار )
(1)
1388= .م 2009
( تاریخ انتشار )
(1)
1389 = .م2010 = .ق1431
( تاریخ انتشار )
(1)
1389=.م2010=.ق1431
( تاریخ انتشار )
(1)
1390 = .م2011
( تاریخ انتشار )
(1)
1391 = .ق1434
( تاریخ انتشار )
(1)
1393 = .م2014 = .ق1435
( تاریخ انتشار )
(1)
1394
( تاریخ انتشار )
(1)
1394 = .م2015 = .ق1436
( تاریخ انتشار )
(1)
1395 = .م2016 = .ق1438
( تاریخ انتشار )
(1)
1396= .م 2017
( تاریخ انتشار )
(1)
1401
( تاریخ انتشار )
(1)
فیلترها
کل نتایج:
471 مورد
پدیدآورنده
(200)
قوشچی، علی بن محمد، 879ق-
( پدیدآورنده )
(20)
علامه حلی، حسن بن یوسف، 648- 726ق
( پدیدآورنده )
(16)
نصیرالدین طوسی، محمد بن محمد، 597 - 672ق. فصول فی علم الاصول
(1)
کلام--شیعه امامیه -- متون قدیمی تا قرن 14
(1)
خمینی، روحالله، رهبر انقلاب و بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، 1279- 1368 ، رهبر انقلاب و بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران،--نظریه درباره عرفان-- مقاله ها و خطابه ها
(1)
علی بن ابی طالب (ع)،امام اول،23 قبل از هجرت -40ق.نهج البلاغه--مقاله ها و خطابه ها
(1)
قرآن -- متشابهات و محکمات--مقاله ها و خطابه ها
(1)
< رساله اي متوسط در عقايد . کلام شيعي که در سه مقام و هر کدام در چند اصل تنظيم شده است: مقام اول؛ توحيد. مقام دوم؛ نبوت (۴رکن). مقام سيم؛ امامت(۱۲اصل). نگارش رساله در ۵شعبان ۱۲۲۵ق بپايان رسيده است>
(يادداشتهاي نسخه)
بیشتر
مجموعه ۳۲۶۶ (برگ۱- ۱۲۲)
(يادداشتهاي نسخه)
نسخه حاضر از مقاله سيم تا پايان را در بر دارد
(يادداشتهاي نسخه)
عناوين سياه و خطوط شنرف، نسخه حاضر مسوده مولف است، تصحيح در هامش صفحات مياني
(يادداشتهاي نسخه)
< رساله اي متوسط در عقايد . کلام شيعي که در سه مقام و هر کدام در چند اصل تنظيم شده است: مقام اول؛ توحيد. مقام دوم؛ نبوت (۴رکن). مقام سيم؛ امامت(۱۲اصل). نگارش رساله در ۵شعبان ۱۲۲۵ق بپايان رسيده است>
(يادداشتهاي نسخه)
بیشتر
مجموعه ۳۲۶۶ (برگ۱- ۱۲۲)
(يادداشتهاي نسخه)
نسخه حاضر از مقاله سيم تا پايان را در بر دارد
(يادداشتهاي نسخه)
عناوين سياه و خطوط شنرف، نسخه حاضر مسوده مولف است، تصحيح در هامش صفحات مياني
(يادداشتهاي نسخه)
<کتابي مفصل در ميان آيات و روايات وارده در مباحث مهم کلامي و اعتقادات که مطلع سيزده آن در اخبار و رواياتي است جزو متفقات و مشترکات عقيدتي شيعه محسوب مي شوند که ظاهرا در سيزده مطلع و يک خاتمه تنظيم شده است. مطلع سيزدهم؛ در بيان اخبار و رواياتيکه در ميان طايفه شيعه معمول فيه است و متفق عليه (شامل يک مقدمه و۶۸ نور). خاتمه؛ در بيان آثار مطالع مذکوره (شامل يک مقدمه . ۱۶ مسأله) >
(يادداشتهاي نسخه)
بیشتر
<در خاتمه از عقايد احسايي و سيد کاظم رشتي حاج کريم خان (۹۷پ) يادکرده است ولي خود شيخي نبوده است>
(يادداشتهاي نسخه)
مجموعه ۳۲۶۳ (برگ۳- ۱۱۳)
(يادداشتهاي نسخه)
نسخه حاضر شامل مطلع سيزدهم و خاتمه مي باشد
(يادداشتهاي نسخه)
عناوين و خطوط در متن و هامش سياه، نسخه حاضر مسوده اوليه مولف است
(يادداشتهاي نسخه)
<کتابي مفصل در ميان آيات و روايات وارده در مباحث مهم کلامي و اعتقادات که مطلع سيزده آن در اخبار و رواياتي است جزو متفقات و مشترکات عقيدتي شيعه محسوب مي شوند که ظاهرا در سيزده مطلع و يک خاتمه تنظيم شده است. مطلع سيزدهم؛ در بيان اخبار و رواياتيکه در ميان طايفه شيعه معمول فيه است و متفق عليه (شامل يک مقدمه و۶۸ نور). خاتمه؛ در بيان آثار مطالع مذکوره (شامل يک مقدمه . ۱۶ مسأله) >
(يادداشتهاي نسخه)
بیشتر
<در خاتمه از عقايد احسايي و سيد کاظم رشتي حاج کريم خان (۹۷پ) يادکرده است ولي خود شيخي نبوده است>
(يادداشتهاي نسخه)
مجموعه ۳۲۶۳ (برگ۳- ۱۱۳)
(يادداشتهاي نسخه)
نسخه حاضر شامل مطلع سيزدهم و خاتمه مي باشد
(يادداشتهاي نسخه)
عناوين و خطوط در متن و هامش سياه، نسخه حاضر مسوده اوليه مولف است
(يادداشتهاي نسخه)
<رساله اي کوتاه در امامت و مناقب ائمه و مثالب نواصب و دشمنان که در ديباچه آن از فتحعلي شاه قاجار و فريدون مستوفي الممالک و شيخ احمد احسائي (با عنوانهاي بلند) و شيخ علي احسايي فرزندش ياد شده و در سال ۱۲۴۲ق تاليف شده است>
(يادداشتهاي نسخه)
بیشتر
مجموعه ۳۲۵۶ (برگ۷۵- ۱۰۶)
(يادداشتهاي نسخه)
عناوين سياه، حواشي و اضافات و تصحيحات از مولف سياه و در هامش صفحات نسخه حاضر سوده مولف بوده و خط خوردگي دارد
(يادداشتهاي نسخه)
<رساله اي کوتاه در امامت و مناقب ائمه و مثالب نواصب و دشمنان که در ديباچه آن از فتحعلي شاه قاجار و فريدون مستوفي الممالک و شيخ احمد احسائي (با عنوانهاي بلند) و شيخ علي احسايي فرزندش ياد شده و در سال ۱۲۴۲ق تاليف شده است>
(يادداشتهاي نسخه)
بیشتر
مجموعه ۳۲۵۶ (برگ۷۵- ۱۰۶)
(يادداشتهاي نسخه)
عناوين سياه، حواشي و اضافات و تصحيحات از مولف سياه و در هامش صفحات نسخه حاضر سوده مولف بوده و خط خوردگي دارد
(يادداشتهاي نسخه)
<>رساله اي متوسط در مباحث کلامي و اعتقادي شيعهکه در پنج باب تنظيم شده است: ۱-دراثبات صانع تعالي شانه(يک مقدمه و دو فصل) ۲-در نبوت(چهار فصل) ۳-درامامت (يک مقدمه و هفت فصل) ۴-در نبوت خاصه. ۵-در معاد>
(يادداشتهاي نسخه)
<>رساله اي متوسط در مباحث کلامي و اعتقادي شيعهکه در پنج باب تنظيم شده است: ۱-دراثبات صانع تعالي شانه(يک مقدمه و دو فصل) ۲-در نبوت(چهار فصل) ۳-درامامت (يک مقدمه و هفت فصل) ۴-در نبوت خاصه. ۵-در معاد>
(يادداشتهاي نسخه)
<حاشيه متوسطي بر رساله "اثبات الواجب القديم" جلال الدين محمد بن اسعد دواني (۹۰۸ق) است که بصورت "قوله- قوله" تنظيم شده است، اين رساله در سال ۹۲۶ق پايان يافته است>
(يادداشتهاي نسخه)
بیشتر
<الفبايي آستان قدس>: ص.۱۸۳
(يادداشتهاي نسخه)
<کشف الظنون>: ج.۱. ص.۸۴۲
(يادداشتهاي نسخه)
<مرعشي>: ج.۶. ص.۳۰۸
(يادداشتهاي نسخه)
مجموعه ۳۲۴۶ (برگ۱- ۵۰)
(يادداشتهاي نسخه)
عناوين و خطوط و نشانيها شنگرف ، تحشيه و تصحيح بسيار در هامش صفحات؛ امضاي "محي الدين" ، "قاضي زاده" ، "چلپي" ،"شيخ زاده" ،"گيلاني"، "عبدالرحمن کردي" ، "مصلح الدين"و...
(يادداشتهاي نسخه)
<حاشيه متوسطي بر رساله "اثبات الواجب القديم" جلال الدين محمد بن اسعد دواني (۹۰۸ق) است که بصورت "قوله- قوله" تنظيم شده است، اين رساله در سال ۹۲۶ق پايان يافته است>
(يادداشتهاي نسخه)
بیشتر
<الفبايي آستان قدس>: ص.۱۸۳
(يادداشتهاي نسخه)
<کشف الظنون>: ج.۱. ص.۸۴۲
(يادداشتهاي نسخه)
<مرعشي>: ج.۶. ص.۳۰۸
(يادداشتهاي نسخه)
مجموعه ۳۲۴۶ (برگ۱- ۵۰)
(يادداشتهاي نسخه)
عناوين و خطوط و نشانيها شنگرف ، تحشيه و تصحيح بسيار در هامش صفحات؛ امضاي "محي الدين" ، "قاضي زاده" ، "چلپي" ،"شيخ زاده" ،"گيلاني"، "عبدالرحمن کردي" ، "مصلح الدين"و...
(يادداشتهاي نسخه)
<رساله اي در کلام و معتقدات شيعه در امامت که در يک مقدمه و يک باب و دوازده فصل و يک خاتمه تنظيم و در سال ۱۰۵۸ق بنام "ابوالمظفر قطبشاه" تاليف شده است ، بعقيده برخي "حديقه الشيعه" در اصل همين "کاشف الحق" است که با تغييراتي و اضافاتي در رد صوفيه بدان نام به مقدس اردبيلي نسبت داده شده است.>
(يادداشتهاي نسخه)
<رساله اي در کلام و معتقدات شيعه در امامت که در يک مقدمه و يک باب و دوازده فصل و يک خاتمه تنظيم و در سال ۱۰۵۸ق بنام "ابوالمظفر قطبشاه" تاليف شده است ، بعقيده برخي "حديقه الشيعه" در اصل همين "کاشف الحق" است که با تغييراتي و اضافاتي در رد صوفيه بدان نام به مقدس اردبيلي نسبت داده شده است.>
(يادداشتهاي نسخه)
<کتابي معروف و مفصل و معرفت و شناخت فرقه ها و وکاتب اعتقادي که در ۲۶ باب تنظيم و در آخر از مکتب تشيع جانبداري شده است، اين کتاب به اشخاص ديگر هم نسبت داده شده است>
(يادداشتهاي نسخه)
<کتابي معروف و مفصل و معرفت و شناخت فرقه ها و وکاتب اعتقادي که در ۲۶ باب تنظيم و در آخر از مکتب تشيع جانبداري شده است، اين کتاب به اشخاص ديگر هم نسبت داده شده است>
(يادداشتهاي نسخه)