نسخه اول اثر حاضر و ضمائم آن داراي <حواشي و يادداشت هاي دستنويس تقريبا مفصلي مرتبط با متن> و <يادداشت هاي دستنويس متفرقه اي با مضمون شعر> است
(يادداشتهاي نسخه)
بیشتر
نسخه اول اثر حاضر با کتابهاي "قاعده نفي العسر و الحرج" و "تاريخ پادشاهان عجم" در يک مجلد صحافي شده است
(يادداشتهاي نسخه)
نسخه اول اثر حاضر و ضمائم آن داراي <حواشي و يادداشت هاي دستنويس تقريبا مفصلي مرتبط با متن> و <يادداشت هاي دستنويس متفرقه اي با مضمون شعر> است
(يادداشتهاي نسخه)
بیشتر
نسخه اول اثر حاضر با کتابهاي "قاعده نفي العسر و الحرج" و "تاريخ پادشاهان عجم" در يک مجلد صحافي شده است
(يادداشتهاي نسخه)
اثر حاضر مجموعهاي از رسائل به شرح مندرجات است که هرکدام از آنها در سايت بياض با شماره اي مستقل معرفي شده اند. در پايگاه مخزن نيز هرکدام از آنها به صورت مستقل فهرست شده اما در اين نسخه به صورت مجموعه در نظر گرفته شد
(يادداشتهاي نسخه)
بیشتر
مندرجات: ص. ۲- ۶۹ النافع يوم الشحي في شرح باب الحادي العشر و الحواشي لشيخ الطريحي (بياض ۴۶۱۱۵) .- ص. ۷۰ - ۱۲۸ <رساله في الاعتقادات>/ شيخ صدوق (بياض ).- ص. ۷۰- ۱۱۴ <رساله في الاعتقادات و السير و السلوک>/ محمدباقر مجلسي.- ص. ۱۳۰- ۱۵۷<سوالات المامون عن الرضا> (بياض ۴۶۱۱۹ )/ تاليف محمد بن علي ابن بابويه، شارح محمدباقر بن محمدتقي مجلسي .- ص. ۱۳۰- ۱۴۶ <بيان الحديث المشهور خلق الله الاشياء بالمشيته> (بياض ۴۶۱۱۸)/ تاليف محمد بن علي ابن بابويه، شارح محمدباقر بن محمدتقي مجلسي .- ص. ۱۵۷-۱۶۴ <آداب المتعلمين> (بياض ۴۶۱۲۰)/ نصيرالدين طوسي
(يادداشتهاي نسخه)
اثر حاضر مجموعهاي از رسائل به شرح مندرجات است که هرکدام از آنها در سايت بياض با شماره اي مستقل معرفي شده اند. در پايگاه مخزن نيز هرکدام از آنها به صورت مستقل فهرست شده اما در اين نسخه به صورت مجموعه در نظر گرفته شد
(يادداشتهاي نسخه)
بیشتر
مندرجات: ص. ۲- ۶۹ النافع يوم الشحي في شرح باب الحادي العشر و الحواشي لشيخ الطريحي (بياض ۴۶۱۱۵) .- ص. ۷۰ - ۱۲۸ <رساله في الاعتقادات>/ شيخ صدوق (بياض ).- ص. ۷۰- ۱۱۴ <رساله في الاعتقادات و السير و السلوک>/ محمدباقر مجلسي.- ص. ۱۳۰- ۱۵۷<سوالات المامون عن الرضا> (بياض ۴۶۱۱۹ )/ تاليف محمد بن علي ابن بابويه، شارح محمدباقر بن محمدتقي مجلسي .- ص. ۱۳۰- ۱۴۶ <بيان الحديث المشهور خلق الله الاشياء بالمشيته> (بياض ۴۶۱۱۸)/ تاليف محمد بن علي ابن بابويه، شارح محمدباقر بن محمدتقي مجلسي .- ص. ۱۵۷-۱۶۴ <آداب المتعلمين> (بياض ۴۶۱۲۰)/ نصيرالدين طوسي
(يادداشتهاي نسخه)
اثر حاضر جلد سوم و چهارم کتاب من لايحضره الفقيه مي باشد که در يک مجلد آمده است. در انتهاي کتاب نيز "<سند الکتاب>" تاليف مولف مي باشد. که آن خود با عنوان "<اسانيد کتاب من لايحضره الفقيه>" مشهور است
(يادداشتهاي نسخه)
اثر حاضر جلد سوم و چهارم کتاب من لايحضره الفقيه مي باشد که در يک مجلد آمده است. در انتهاي کتاب نيز "<سند الکتاب>" تاليف مولف مي باشد. که آن خود با عنوان "<اسانيد کتاب من لايحضره الفقيه>" مشهور است
(يادداشتهاي نسخه)