فیلترها

کل نتایج:

186 مورد

نقاط دسترسی مستند:
نام (مستندات):

اب‍ن‌ ال‍ع‍رب‍ی‌

نام کوچک:

اب‍وب‍ک‍ر م‍ح‍م‍د ب‍ن‌ ع‍ل‍ی‌

تاریخ تولد و وفات:

‏‫۵۶۰

‏۶۳۸ق.‬

نمود / نمونه‌های شی / اثر
تخیل خلاق در عرفان ابن عربی
کتاب

محل تولید محتوا (نشر)

:
تهران

ناشر

:
جامی

تاریخ انتشار

:
۱۳۸۴

اندازه

:
رقعي (قطع)

محل تولید محتوا (نشر):

ناشر:

تاریخ انتشار:

۱۳۸۴

اندازه:

رقعي (قطع)

قالب:

چاپی

توصیف:

عنوان اصلي: <L'Imagination Creatrice Dans Le Soufisme d'Ibn Arabi= Greative Imagination in the Sufism of Ibn Arabi>
واژه‌نامه
کتابنامه
نمايه
نمود / نمونه‌های شی / اثر
تحلیل انتقادی مبانی و نتایج تجسم اعمال از منظر ابن عربی
کتاب

محل تولید محتوا (نشر)

:
قم

ناشر

:
پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی

تاریخ انتشار

:
۱۴۰۰

اندازه

:
رقعي (قطع)

محل تولید محتوا (نشر):

تاریخ انتشار:

۱۴۰۰

اندازه:

رقعي (قطع)

قالب:

چاپی

توصیف:

کتابنامه: ص. ۲۴۵ - ‎۲۵۸؛ همچنين به‌صورت زيرنويس
نمايه.
<نوع تهيه: کتاب سال حوزه>

جایگاه (فروست):

پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامي؛ ‎۱۳۶. پژوهشکده فلسفه و کلام اسلامي؛ ‎۶۷۰
نمود / نمونه‌های شی / اثر
تفسیر القرآن الکریم
کتاب

محل تولید محتوا (نشر)

:
بیروت

ناشر

:
دارالاندلس

تاریخ انتشار

:
۱۳۵۷=.‎م‎۱۹۷۸

اندازه

:
وزيري (قطع)

محل تولید محتوا (نشر):

تاریخ انتشار:

۱۳۵۷=.‎م‎۱۹۷۸

اندازه:

وزيري (قطع)

قالب:

چاپی

توصیف:

اين کتاب به "تفسير ابن عربي" نيز مشهور است
عربي
کتابنامه به صورت زيرنويس
چاپ دوم
نمود / نمونه‌های شی / اثر
تفسیر القرآن الکریم
کتاب

محل تولید محتوا (نشر)

:
تهران

ناشر

:
ناصرخسرو

تاریخ انتشار

:
[۱۳=.‎ق‎۱۳]

اندازه

:
وزيري (قطع)

محل تولید محتوا (نشر):

تاریخ انتشار:

[۱۳=.‎ق‎۱۳]

اندازه:

وزيري (قطع)

قالب:

چاپی

توصیف:

عربي
اثر حاضر افست شده از روي چاپ بيروت: ‎۱۹۷۸م.=‎۱۳۵۷ است
اين کتاب به "تفسير ابن عربي" نيز مشهور است
<اهداکننده: محمدحسين زرندي>
ج.‎۱. فاتحه الکتاب - سوره الکهف.- ج.‎۲. سوره مريم - سوره الناس. (مندرجات)
نمود / نمونه‌های شی / اثر
تفسیر ابن عربی
کتاب

محل تولید محتوا (نشر)

:
بیروت

ناشر

:
داراحیاء التراث العربی

تاریخ انتشار

:
۱۳۸۰=.‎م‎۲۰۰۱=.‎ق‎۱۴۲۲

اندازه

:
وزيري (قطع)

محل تولید محتوا (نشر):

تاریخ انتشار:

۱۳۸۰=.‎م‎۲۰۰۱=.‎ق‎۱۴۲۲

اندازه:

وزيري (قطع)

قالب:

چاپی

توصیف:

عربي
کتابنامه به صورت زيرنويس
<اهدا کننده: ابراهيم حسن‌نژاد>
ج.‎۱. سوره الفاتحه - سوره الکهف.- ج.‎۲. سوه مريم - سوره الناس. (مندرجات)
نمود / نمونه‌های شی / اثر
... التعریفات
کتاب

محل تولید محتوا (نشر)

:
[تهران]

ناشر

:
وفا

تاریخ انتشار

:
۱۳۶۰=.‎ق‎۱۴۰۲

اندازه

:
جيبي (قطع)

محل تولید محتوا (نشر):

ناشر:

تاریخ انتشار:

۱۳۶۰=.‎ق‎۱۴۰۲

اندازه:

جيبي (قطع)

قالب:

چاپی

توصیف:

<اهدا کننده: حشمت‌الله عبدالحسيني>
نمود / نمونه‌های شی / اثر
تاثیرات ابن عربی بر حکمت متعالیه
کتاب

محل تولید محتوا (نشر)

:
تهران

ناشر

:
بنیاد حکمت اسلامی صدرا

تاریخ انتشار

:
۱۳۸۶

اندازه

:
وزيري (قطع)

محل تولید محتوا (نشر):

تاریخ انتشار:

۱۳۸۶

اندازه:

وزيري (قطع)

قالب:

چاپی

توصیف:

کتابنامه: ص. [۳۰۳] - ‎۳۰۹؛ همچنين به صورت زيرنويس
نمود / نمونه‌های شی / اثر
التجلیات الالهیه
کتاب

محل تولید محتوا (نشر)

:
تهران

ناشر

:
مرکز نشر دانشگاهی

تاریخ انتشار

:
۱۳۶۷ =.‎م‎۱۹۸۸ =.‎ق‎۱۴۰۸

اندازه

:
وزيري (قطع)

محل تولید محتوا (نشر):

تاریخ انتشار:

۱۳۶۷ =.‎م‎۱۹۸۸ =.‎ق‎۱۴۰۸

اندازه:

وزيري (قطع)

قالب:

چاپی

توصیف:

عربي
کتابنامه: ص. ۶۵۹ - ‎۶۷۵؛ همچنين به صورت زيرنويس
نمايه

جایگاه (فروست):

مرکزنشر دانشگاهي؛ ‎۳۶۹. فلسفه؛ ‎۱۹
نمود / نمونه‌های شی / اثر
پرسش از حقیقت انسان: مطالعه ای تطبیقی در آراء ابن عربی و هایدگر به ضمیمه: تمهیدی برای فهم "انسان در فلسفه معاصر"
کتاب

محل تولید محتوا (نشر)

:
قم

ناشر

:
کتاب طه

تاریخ انتشار

:
۱۳۹۵

اندازه

:
رقعي (قطع)

محل تولید محتوا (نشر):

ناشر:

تاریخ انتشار:

۱۳۹۵

اندازه:

رقعي (قطع)

قالب:

چاپی

توصیف:

عنوان روي جلد: پرسش از حقيقت انسان: مطالعه تطبيقي در آراء ابن عربي و هايدگر
کتابنامه: ص. [۳۶۳] - ‎۳۷۰؛ همچنين به صورت زيرنويس
شماره صفحات شانزده صفحه آخر کتاب به اشتباه از ‎۴۶۵ تا ‎۴۸۰ آمده است
چاپ دوم
نمود / نمونه‌های شی / اثر
بنیاد عرفان برتر
کتاب

محل تولید محتوا (نشر)

:
قم

ناشر

:
موسسه بوستان کتاب

تاریخ انتشار

:
۱۳۸۸

اندازه

:
وزيري (قطع)

محل تولید محتوا (نشر):

تاریخ انتشار:

۱۳۸۸

اندازه:

وزيري (قطع)

قالب:

چاپی

توصیف:

کتابنامه: ص. [۴۰۷] - ‎۴۱۴؛ همچنين به‌صورت زيرنويس
نمايه
<اهداکننده: يحيي کبير (مولف)>

جایگاه (فروست):

موسسه بوستان کتاب؛ ‎۱۷۹۸)(عرفان نظري؛ ‎۳۲. فلسفه و عرفان؛ ‎۱۷۳