فیلترها

کل نتایج:

104 مورد

آموختن
نقاط دسترسی غیر مرجح:
نقاط دسترسی مستند:
نمود / نمونه‌های شی / اثر
روش تدریس
کتاب

محل تولید محتوا (نشر)

:
[قم]

ناشر

:
یمین

تاریخ انتشار

:
۱۳۷۶

اندازه

:
رقعي (قطع)

محل تولید محتوا (نشر):

ناشر:

تاریخ انتشار:

۱۳۷۶

اندازه:

رقعي (قطع)

قالب:

چاپی

توصیف:

کتابنامه: ص. [۱۰۱ - ‎۱۰۳]؛ همچنين به صورت زيرنويس
نمود / نمونه‌های شی / اثر
روانشناسی کودکان با نیازهای ویژه: چگونه مغز با نیازهای ویژه یاد می گیرد
کتاب

محل تولید محتوا (نشر)

:
اصفهان

ناشر

:
دانشگاه اصفهان

تاریخ انتشار

:
۱۳۸۸

اندازه

:
وزيري (قطع)

محل تولید محتوا (نشر):

تاریخ انتشار:

۱۳۸۸

اندازه:

وزيري (قطع)

قالب:

چاپی

توصیف:

عنوان اصلي:<How the special needs brain learns learning disabilities>
عنوان روي جلد: روانشناسي کودکان با نيازهاي ويژه ناتواني‌هاي يادگيري: چگونه مغز با نيازهاي ويژه ياد ميگيرد

جایگاه (فروست):

انتشارات دانشگاه اصفهان؛ ‎۵۲۵)(سازمان مطالعه وتدوين کتب علوم انساني دانشگاهها (سمت)
۱۲۴۱
نمود / نمونه‌های شی / اثر
روان شناسی تربیتی: اصول و کاربرد آن
کتاب

محل تولید محتوا (نشر)

:
تهران

ناشر

:
مرکز نشر دانشگاهی

تاریخ انتشار

:
۱۳۸۷

اندازه

:
خشتي (قطع)

محل تولید محتوا (نشر):

تاریخ انتشار:

۱۳۸۷

اندازه:

خشتي (قطع)

قالب:

چاپی

توصیف:

عنوان اصلي: <Educational psychology: Principles and applications>
واژه‌نامه
کتابنامه: ص. [۵۸۲] - ‎۶۱۹
چاپ هشتم
<عنوان اصلي: Educational psychology: Principles and applications>
کتابنامه

جایگاه (فروست):

مرکز نشر دانشگاهي؛ ‎۷۸۷. روان‌شناسي و علوم تربيتي
۲۶
نمود / نمونه‌های شی / اثر
روان شناسی برای آموزش
کتاب

محل تولید محتوا (نشر)

:
تهران

ناشر

:
رشد

تاریخ انتشار

:
۱۳۷۰

اندازه

:
وزيري (قطع)

محل تولید محتوا (نشر):

ناشر:

تاریخ انتشار:

۱۳۷۰

اندازه:

وزيري (قطع)

قالب:

چاپی

توصیف:

عنوان اصلي:< .... Psychology for teaching: A bear always, usually>
واژه نامه
نمود / نمونه‌های شی / اثر
رسالت تربیتی و علمی مراکز آموزشی
کتاب

محل تولید محتوا (نشر)

:
تهران

ناشر

:
سازمان مطالعه و تدوین کتب علوم انسانی دانشگاهها (سمت)

تاریخ انتشار

:
۱۳۸۶

اندازه

:
وزيري (قطع)

محل تولید محتوا (نشر):

تاریخ انتشار:

۱۳۸۶

اندازه:

وزيري (قطع)

قالب:

چاپی

توصیف:

پشت جلد به‌انگليسي :Ali Shariatmadri. Scientific and education mission of teaching centers
کتابنامه: ص. [۱۴۱] - ‎۱۴۲؛ همچنين به‌صورت زيرنويس
چاپ چهارم
ن.‎۲ (چاپ هشتم: ‎۱۳۹۳)

جایگاه (فروست):

سازمان مطالعه و تدوين کتب علوم انساني دانشگاهها (سمت)؛ ‎۱۳۳. علوم تربيتي
۱۰

پدیدآورنده:

نام جایگزین:

مباني نظريه ارتباط گرايي

زبان اثر:

فارسی
نمود / نمونه‌های شی / اثر
دانش و یادگیری: مبانی نظریه ارتباط گرایی
کتاب

محل تولید محتوا (نشر)

:
تهران

ناشر

:
آوای نور

تاریخ انتشار

:
۱۳۹۲

اندازه

:
وزيري (قطع)

محل تولید محتوا (نشر):

تاریخ انتشار:

۱۳۹۲

اندازه:

وزيري (قطع)

قالب:

چاپی

توصیف:

< عنوان به انگليسي: Knowing knowledge >
کتابنامه: ص. [۲۳۱] - ‎۲۴۰

جایگاه (فروست):

آواي نور
۳۲۹
نمود / نمونه‌های شی / اثر
خلاقیت و یادگیری راهبردها
کتاب

محل تولید محتوا (نشر)

:
تهران

ناشر

:
آییژ

تاریخ انتشار

:
۱۳۹۱

اندازه

:
رقعي (قطع)

محل تولید محتوا (نشر):

ناشر:

تاریخ انتشار:

۱۳۹۱

اندازه:

رقعي (قطع)

قالب:

چاپی

توصیف:

<عنوان اصلي: Creativity and learning strategies>
کتابنامه
نمود / نمونه‌های شی / اثر
تکنیک و اصول در آموزش زبان
کتاب

محل تولید محتوا (نشر)

:
تبریز

ناشر

:
هنر اول

تاریخ انتشار

:
۱۳۹۲

اندازه

:
وزيري (قطع)

محل تولید محتوا (نشر):

ناشر:

تاریخ انتشار:

۱۳۹۲

اندازه:

وزيري (قطع)

قالب:

چاپی

توصیف:

عنوان اصلي : 2011 ,Techniques and principles in language teaching, 3rd ed.
کتاب حاضر نخستين‌بار با عنوان "اصول و فنون تدريس زبان‌هاي خارجي" با ترجمه اميرعلي راسترو توسط رهنما در سال ‎۱۳۷۸ ترجمه و منتشر شده است
کتابنامه
نمود / نمونه‌های شی / اثر
تکنولوژی آموزشی برپایه رویکرد ساخت گرایی
کتاب

محل تولید محتوا (نشر)

:
تهران

ناشر

:
آییژ

تاریخ انتشار

:
۱۳۹۰

اندازه

:
وزيري (قطع)

محل تولید محتوا (نشر):

ناشر:

تاریخ انتشار:

۱۳۹۰

اندازه:

وزيري (قطع)

قالب:

چاپی

توصیف:

<ص. ع. به انگليسي: Education Technology: A Constructivist View>
کتابنامه
نمايه
نمود / نمونه‌های شی / اثر
تبیین یادگیری و آموزش: با تاکید بر مبانی و رویکرد سند برنامه درسی ملی جمهوری اسلامی ایران
کتاب

محل تولید محتوا (نشر)

:
تهران

ناشر

:
آوای نور

تاریخ انتشار

:
۱۳۹۲

اندازه

:
رقعي (قطع)

محل تولید محتوا (نشر):

تاریخ انتشار:

۱۳۹۲

اندازه:

رقعي (قطع)

قالب:

چاپی

توصیف:

کتابنامه